CIRP: آیفون 12 پرو مکس پرفروش‌ترین آیفون در سه ماهه سوم بود زیرا خریداران از «مدل‌های کوچک‌تر و قدیمی‌تر» اجتناب می‌کردند.

تحقیقات CIRP همچنین نشان می‌دهد که خریداران سریع‌تر آیفون‌های خود را تعویض می‌کنند، به طوری که خریداران کمتری می‌گویند گوشی قبلی‌شان سه سال یا بیشتر عمر کرده است. در طول سه ماهه، 42 درصد از خریداران تلفن قدیمی خود را به مدت 2 سال یا کمتر در اختیار داشتند. در مقابل، در دوازده ماه منتهی به سه ماهه سپتامبر 2020، 37 درصد از خریداران گوشی قدیمی خود را به مدت 2 سال یا کمتر در اختیار داشتند.

مایک لوین، شریک و یکی از بنیانگذاران CIRP گفت: “ما شاهد روندی هستیم که خریداران آیفون سریعتر گوشی ها را جایگزین می کنند.” برای دومین سه ماهه متوالی، خریداران کمتری گزارش می دهند که گوشی قدیمی آنها سه سال یا بیشتر است. خریداران همچنین گزارش می دهند که مدل های آیفون 11 بیشتری را نسبت به سه ماهه قبلی جایگزین کرده اند. دو سوم خریداران آیفون 7 یا مدل های قدیمی تر را جایگزین می کنند. بازار حداقل به مدت سه سال در این سه ماهه، یک چهارم خریداران آیفون 11 را جایگزین مدل‌های آیفون 11 کرده‌اند که حداکثر دو سال از عمر آنها می‌گذرد.

انتظار می رود اپل نتایج سه ماهه خود را در 28 اکتبر منتشر کند. مثل همیشه، مهم است که به یاد داشته باشید که شرکت فروش واحد را بر اساس دسته بندی محصول فاش نمی کند.

پس از راه اندازی خط آیفون 13 در ماه گذشته، داده های جدید تحلیلگران شرکت Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) نشان می دهد روندها نشان می دهد که خریداران آیفون با وجود بهبودهایی که سال به سال تکرار می شوند، “سریعتر گوشی ها را جایگزین می کنند”.

طبق این گزارش، داده‌های CIRP در سه ماهه نشان می‌دهد که آیفون 12 پرو مکس پرفروش‌ترین مدل بود زیرا «خریداران از مدل‌های کوچک‌تر و قدیمی‌تر اجتناب می‌کردند». در مورد خط تولید آیفون 13، داده‌های اولیه CIRP نشان می‌دهد که «مدل‌های آیفون 13 نیز مانند نسخه‌های قبلی عملکرد خوبی داشته‌اند».

این داده ها تقویم سه ماهه سوم 2021 را پوشش می دهد که تنها شامل دو روز در دسترس بودن برای سری آیفون 13 می شود.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس داده ها، مدل های آیفون 13 با وجود اینکه تنها دو روز از سه ماهه در دسترس بودند، 16 درصد از فروش را در سه ماهه به خود اختصاص دادند. آیفون 11 نیز یک فروشنده قوی باقی ماند و تقریباً دو سال پس از عرضه 21 درصد از فروش را به خود اختصاص داد. آیفون 12 پرو مکس با 27 درصد بیشترین سهم را در بین هر مدلی داشت. آیفون XR، SE و آیفون 12 مینی هر کدام با 4 درصد کمترین سهم را داشتند.

از دیگر نکات برجسته این گزارش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل‌های گران‌تر به همراه آیفون ۱۱ با قیمت پایین تقریباً دو ساله، سهم بالایی از فروش کل را به خود اختصاص دادند.
  • با تنها دو روز در دسترس بودن در طول سه ماهه، مدل های جدید آیفون 13 همچنان فروش قابل توجهی داشته اند
  • مصرف کنندگان با گوشی های جدیدتر معامله کردند زیرا سن گوشی های قدیمی آنها برای اولین بار در چهار سال گذشته به شدت کاهش یافت.
  • حتی با وجود اینکه فروش آیفون 11 جدید همچنان قوی بود، مصرف کنندگان نیز مدل های آیفون 11 را با نرخی بالاتر از سال های گذشته معامله کردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.