CNN نشان می دهد که درآمد فناوری می تواند به ما نشان دهد که اوضاع چقدر بد است


سی‌ان‌ان به گزارش‌های درآمد فناوری آینده از اپل، آلفابت، آمازون، متا، مایکروسافت، توییتر اشاره کرد و پیشنهاد کرد که این گزارش‌ها زیبا نخواهند بود.

این سایت ادعا می کند که ممکن است این سه ماهه ای باشد که غول های فناوری مصونیت ظاهری خود را در برابر فضای اقتصادی گسترده تر نشان می دهند که در حال پایان است.

NC:

پس از ماه‌ها اخراج، توقف استخدام و سایر اقدامات کاهش هزینه‌ها، شرکت‌های فناوری بزرگ قرار است تا در بحبوحه ترس از رکود قریب‌الوقوع، دقیق‌ترین بینش را از شدت وضعیت کسب‌وکار خود ارائه دهند.

شرکت مادر اسنپ چت که در ماه مه با هشدار در مورد وخامت اقتصاد بخش اعظم بخش فناوری را از بین برد، قرار است نتایج سه ماهه سوم را در روز پنجشنبه گزارش دهد. اپل (AAPL)، آمازون (AMZN)، فیسبوک (FB) متای مادر، مایکروسافت (MSFT)، توییتر (TWTR) و الفبای مادر گوگل (GOOGL) هر کدام نتایج خود را در هفته آینده منتشر خواهند کرد.

اسکات کسلر، رئیس بخش فناوری جهانی در شرکت تحقیقاتی Third Bridge Group، گفت: “مردم احتمالا باید خود را برای این نتایج آماده کنند.”

تورم شاهد افزایش قیمت‌ها بوده است در حالی که اکثر مصرف‌کنندگان شاهد کاهش قدرت خرید خود بوده‌اند، زیرا دستمزدها با سرعت بالا نمی‌روند. نرخ‌های بهره بالاتر اعتبار را گران‌تر می‌کند و قدرت رکورد دلار قیمت‌ها را در خارج از کشور بالا می‌برد یا سود را کاهش می‌دهد.

دلار آمریکا قوی‌تر می‌تواند محصولات سخت‌افزاری شرکت‌هایی مانند اپل را برای مصرف‌کنندگان خارجی کمتر مقرون به صرفه کند، که، همانطور که زینو اشاره می‌کند، با توجه به اینکه «بیشتر این شرکت‌ها بیش از نیمی از درآمد خود را در خارج از ایالات متحده تولید می‌کنند، مشکل‌ساز است».

واکنش شرکت های آمریکایی به نوسانات ارزی متفاوت است. اپل حداقل برخی از قیمت ها را بر اساس قدرت دلار افزایش می دهد و در نتیجه قیمت برخی از محصولات فروخته شده در اروپا را حدود 20 درصد افزایش می دهد. از سوی دیگر، گوگل قیمت محصولات را حفظ می کند اما از فروش خارج از کشور درآمد بسیار کمتری دارد.

تحلیلگران انتظار دارند که اکثر شرکت های فناوری گزارش کاهش رشد (یا کاهش)، همراه با کاهش حتی شدیدتر در درآمد را داشته باشند.

اپل بهتر از بسیاری از شرکت ها طوفان را پشت سر گذاشته است و گزارش درآمد هفته آینده تأثیرات آخرین افزایش قیمت ها را در نظر نخواهد گرفت. با توجه به تقاضای قوی ظاهری و مداوم، بعید به نظر می رسد که درآمد AAPL ناامید شود.

با این حال، نتایج ضعیف سایر شرکت‌های فناوری می‌تواند اثر موجی داشته باشد، زیرا سرمایه‌گذاران عموماً از درآمدهای فناوری می‌ترسند و پول خود را به بخش‌های دیگر منتقل می‌کنند.

انتظار می رود اپل نتایج سه ماهه چهارم سال 2022 خود را در 27 اکتبر منتشر کند. مطابق با فصل های قبلی، این شرکت هیچ راهنمایی ارائه نکرد، اگرچه تیم کوک مدیر عامل شرکت گفت که برای سه ماهه “خوشبین” است.

درآمد جولای تا سپتامبر شامل فروش مقدماتی سه مدل از چهار مدل آیفون 14 و همچنین فروش اولیه اپل واچ سری 8، اپل واچ اولترا و آخرین نسل ایرپاد پرو خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی