هنگامی که مردم یک آیفون خریدند، جذابیت اکوسیستم – به ویژه، نحوه کار دستگاه های مختلف اپل با هم یکپارچه (به هر حال برای برخی از مقادیر “یکپارچه”) – به این معنی است که شانس بسیار خوبی برای خرید سایر دستگاه های Gen Z وجود دارد. همچنین از اپل خواهد آمد.
از سوی دیگر، سامسونگ تنها 11 تبلت، 6 ساعت هوشمند و 6 جفت هدفون بی سیم به فروش خواهد رساند.
گزارش تصمیم مبنی بر عدم آوردن iMessage به Android را تأیید می کند
همچنین Gen Z بیش از هر گروه سنی دیگری زمان بیشتری را روی تلفن های خود می گذراند: تا شش ساعت در روز.
نسل Z از حباب های سبز می ترسد
نسل Z بهعنوان افرادی که پس از سال 1996 متولد شدهاند تعریف میشود، و در میان این نسل است که اپل دارای چنگال گیره مانند است. فایننشال تایمز
این گزارش همچنین بر اهمیت آیفون در جذب مردم به اکوسیستم اپل، افزایش فروش ایرپاد، آی پد و اپل واچ تاکید می کند.
اهمیت نسل Z برای اپل
یک ویدیوی ویروسی TikTok از زنان میخواست تصور کنند که یک پسر ۱۰ ساله است، سپس از او پرسیده شد که اگر پیامهای او سبز باشد، امتیاز او چگونه کاهش مییابد. خیلی ها گفتند که جواب نمی دهند وگرنه امتیاز او نصف می شود.
قدرت اکوسیستم
اپل به ازای هر 100 آیفون فروخته شده موارد زیر را به فروش خواهد رساند:
- 35 جفت ایرپاد
- 26 آیپد
- 17 ساعت اپل
بخشی از دلیل نگه داشتن اپل بر روی مصرف کنندگان Gen Z، فشار اجتماعی است، به ویژه مشاهده عدم داشتن آیفون هنگام شرکت در چت های گروهی با استفاده از iMessage. فقط این واقعیت نیست که پیامهای کاربر اندروید به جای آبی به رنگ سبز نشان داده میشوند، بلکه کل چت را به پیامک تغییر میدهند. هر کس پیام سبز
عکس: الکساندر شاتوف/Unsplash
آنلیس هیلمن، مدیر اجرایی 24 ساله فرانتمن، یک شرکت آرایش مردانه، گفت: «پیام سبزی مبنی بر اینکه هر کسی که اندروید داشته باشد همه چت ها را رد می کند، زیرا اکنون همه چیز باید پیامک باشد. بنابراین فشار اجتماعی برای تهیه آیفون بسیار دیوانه کننده است. […]
Source link
بخش appl 9to5mac فارسی
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
آناستازیا پلوت، مدیر YPulse، محقق Gen Z و Millennials گفت: “در پس ذهن شما، “اوه خدای من، باید به دوستانم توضیح دهم که چرا چت گروهی ما اکنون سبز است.”
طبق گزارشی جدید، ژنرال Z کلید تسلط اپل است – که به ترس از “مرد حباب سبز” در چت های گروهی به عنوان یک محرک اصلی اشاره دارد.
زمانی اپل به فکر آوردن iMessage به اندروید بود، اما در عرض دو سال پس از عرضه، تصمیم به مخالفت با آن گرفت. دلیل اصلی؟ این امر والدین را از دادن آیفون به فرزندان خود منصرف کرده است.
“iMessage در اندروید به سادگی حذف می شود [an] فدریگی در یک پرونده قضایی گفت: مانعی برای خانواده های آیفون که به فرزندان خود تلفن های اندرویدی بدهند.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.
گزارش امروز حاکی از آن است که اگر این تصمیم گرفته نمی شد، اپل تسلط Gen Z را حفظ نمی کرد.
در حالی که نسلهای قبلی تقریباً به طور مساوی بین گوشیهای آیفون و اندروید تقسیم شدهاند، Gen Z همه چیز درباره اپل است – مسئول یک سوم کل فروش آیفون در ایالات متحده است. در مقابل، تنها 10 درصد از فروش سامسونگ به Gen Z اختصاص دارد.
چندین مدیر اجرایی، از جمله مدیر نرم افزار کریگ فدریگی و مدیر ارشد بازاریابی فیل شیلر، علیه وجود چنین برنامه اندرویدی صحبت کرده اند.