در سال 2020، اپل و گوگل برای راهاندازی API اعلانهای مواجهه برای ردیابی قراردادهای COVID-19 شریک شدند. هدف از این ویژگی این بود که شما را درمورد قرار گرفتن در معرض احتمالی COVID-19 آگاه کند و به شما امکان میدهد در صورت لزوم آزمایش دهید و خود را ایزوله کنید.
با رفتن به برنامه تنظیمات و یافتن منوی «اعلانهای نوردهی» میتوانید اعلانهای نوردهی را در آیفون خود مدیریت کنید.
شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون
سه سال بعد، اپل اکنون به آژانسهای مراقبتهای بهداشتی این امکان را میدهد که پذیرش API Notifications Exposure را متوقف کنند.
سپس هر ایالت مجبور بود API را بپذیرد و برنامه اعلان قرار گرفتن در معرض خود را ایجاد کند. در نهایت، سیستم “Exposure Notifications Express” شروع به کار کرد و عملکرد را مستقیماً به iOS 13 آورد.
سه سال پس از راه اندازی، نظر شما در مورد سیستم اعلان قرار گرفتن در معرض توسعه یافته توسط اپل و گوگل چیست؟ آیا این برای شما در طول همه گیری COVID-19 مفید بوده است؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.
اپل و گوگل امید زیادی به پلتفرم اعلان مواجهه داشتند، اما به دلیل عرضه پراکنده ایالت ها و آژانس های بهداشتی در سراسر جهان، این پلتفرم نتوانست مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، در ایالات متحده، به جای ایجاد یک برنامه ردیابی مخاطب، تصمیم برای پشتیبانی از اعلانهای مواجهه توسط مقامات بهداشت عمومی هر ایالت گرفته شد.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.