Source link
بخش چطوری 9to5mac فارسی
برای جزئیات بیشتر به روند راه اندازی در ویدیوی راهنمای همکارم جف نگاهی بیندازید:
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
پس از راهاندازی در iPhone، iPad و Mac دارای iOS 16.3 یا macOS 13.2، کلیدهای امنیتی روی دستگاههای شما و در وب کار میکنند، اما در اینجا 5 موقعیتی وجود دارد که اپل میگوید پشتیبانی نمیشوند:
5 دلیل برای اینکه کلیدهای امنیتی Apple ID کار نمی کنند
- شما نمی توانید فقط از یک کلید امنیتی استفاده کنید – برای تنظیم این ویژگی باید حداقل دو کلید داشته باشید (هر دو کلید تایید شده FIDO)
- شما نمی توانید با کلیدهای امنیتی وارد iCloud برای ویندوز شوید
- نمیتوانید به دستگاههای قدیمیتری متصل شوید که نمیتوانند به نسخه نرمافزاری که از کلیدهای امنیتی پشتیبانی میکند بهروزرسانی شوند
- حساب های فرزند و شناسه های مدیریت شده Apple پشتیبانی نمی شوند
- اپل واچ هایی که با آیفون یکی از اعضای خانواده جفت شده اند پشتیبانی نمی شوند – باید ساعت خود را با آیفون خود تنظیم کنید تا از کلیدهای عبور استفاده کنید.
الزامات تنظیم کلیدهای امنیتی با Apple ID
- احراز هویت دو مرحله ای برای Apple ID شما تنظیم شده است
- iOS 16.3، iPadOS 16.3، یا macOS Ventura 13.2 یا جدیدتر در همه دستگاههایی که با Apple ID خود وارد سیستم شدهاید
- برای ورود به Apple Watch، Apple TV یا HomePod پس از تنظیم کلیدهای امنیتی، به یک iPhone یا iPad با نسخه نرم افزاری که از کلیدهای امنیتی پشتیبانی می کند نیاز دارید.
- یک مرورگر وب مدرن – اگر نمی توانید از کلید امنیتی خود برای ورود به وب استفاده کنید، مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز کنید یا مرورگر دیگری را امتحان کنید
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.