Rachio HomeKit را به دلیل خطاهای “عدم پاسخگویی” کنار می گذارد

این آخرین پست HomeKit برای مدتی خواهد بود. ما تلاش قابل توجهی را برای تعیین علت اصلی و راه حل های ممکن برای خطای “عدم پاسخگویی” گزارش شده توسط برخی از کاربران Rachio هنگام استفاده از HomeKit انجام داده ایم.

ما این تصمیم را ساده نگرفتیم. اگرچه به نظر می‌رسد که به تعیین علت اصلی نزدیک‌تر شده‌ایم، یافته‌های اخیر ما به ناشناخته‌های بیشتری نسبت به پاسخ‌ها منجر شده است. ما تلاش خود را بر بهبود تجربه کاربر اصلی خود و گسترش محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود متمرکز خواهیم کرد. با گسترش خط تولید و ویژگی‌های خود در ماه‌های آینده، ما برای آینده‌ای هیجان‌زده هستیم. امیدواریم برای این بمانید.

به گفته مدیر Rachio، Dane Berry، این شرکت “تلاش های گسترده” را برای یافتن علت اصلی خطای “Not Responsing” و همچنین راه حل های ممکن انجام داده است. با وجود این تلاش ها، او نتوانست راه حلی پیدا کند و «این کار را به حالت تعلیق در می آورد». این بدان معنی است که HomeKit دیگر برای کنترلر آبیاری هوشمند Rachio پشتیبانی یا نگهداری نخواهد شد:

Rachio می‌گوید که به کاربرانی که عدم پشتیبانی HomeKit را به عنوان یک معامله‌شکن می‌دانند، مبلغی را بازپرداخت می‌کند. آنها فقط باید دستورالعمل های اینجا را دنبال کنند و کنترلر خود را به راچیو برگردانند، سپس مبلغی را که در ابتدا برای محصول پرداخت شده است، بازپرداخت خواهند کرد.

Rachio، سازنده یک کنترلر معروف آبپاش هوشمند، اعلام کرده است که دیگر از HomeKit در آینده پشتیبانی نخواهد کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که این شرکت با ادغام HomeKit خود با تعدادی چالش مواجه شد که باعث شکایات کاربران و تحقیقات چند ماهه شد.

متاسفیم که اخبار ناامید کننده ای داریم. ما این کار را برای مدت نامحدود متوقف می کنیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

راچیو هفته گذشته با انتشار پستی در انجمن های اجتماعی خود این خبر را اعلام کرد. این شرکت شکایات طولانی‌مدت در مورد کنترلر اسپرینکلر هوشمند Rachio را بررسی کرده بود که خطای پاسخ ندادن را در برنامه Apple Home نشان می‌داد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.