Sun Valley 2022 می تواند شاهد خرید نتفلیکس باشد. تیم کوک انتظار داشت


Sun Valley 2022 – کنفرانسی که به عنوان “کمپ تابستانی میلیاردرها” توصیف شده است – تیم کوک، مدیر عامل اپل را در میان مهمانان حضور دارد. کوک و مدیر خدمات اپل ادی کیو در رویداد سال گذشته شرکت کردند.

با دخالت شدید صنعت رسانه، یکی از تمرکز اصلی باید آینده پخش ویدئو باشد، با برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه نتفلیکس می تواند هدف خرید حداقل یکی از شرکت های حاضر باشد.

زمینه

کنفرانس Sun Valley رویدادی سالانه است که توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری کوچک اما با نفوذ، Allen & Co میزبانی می‌شود. این شرکت از زمان آغاز به کار آن در سال 1922 توسط همان شرکت اداره می‌شود و زمانی که گوگل و فیس‌بوک به‌عنوان سهامی عام درآمدند، پذیره‌نویس بود. و همچنین مشاور خرید واتس اپ توسط فیسبوک.

Sun Valley که از شهر آیداهو که در آن برگزار می‌شود نامگذاری شده است، فرصتی برای شرکت‌های فناوری و رسانه‌ای است تا به‌طور خصوصی درباره موضوعات مورد علاقه مشترک بحث کنند.

اما این کنفرانس همچنین شهرت زیادی به کسب‌های تخم‌ریزی دارد. در حالی که صلاحدید کلیدواژه این رویداد است، گزارش شده است که تعدادی از ادغام ها و ادغام ها به دلیل بحث و گفتگو بین مدیران عامل در این رویداد انجام شده است. پیشنهادات مربوط به گردهمایی های قبلی Sun Valley عبارتند از:

  • خرید جف بزوس توسط موسس آمازون واشنگتن پست
  • ادغام Warner Media/Discovery
  • پیشنهاد تصاحب MGM توسط آمازون
  • خرید توسط Disney of CapitalCities/ABC

نتفلیکس یک هدف خرید احتمالی

ضرب الاجل گزارش می دهد که امسال، نتفلیکس به عنوان یک هدف بالقوه دیده می شود.

برای مهمانان، رید هستینگز و تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس، سالی که از آلن و شرکت 2021 می‌گذرد، تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. سهام آن پس از از دست دادن مشترکین در سه ماهه گذشته برای اولین بار، از سال تا به امروز 70 درصد کاهش یافته است، اعلام کرد که در سه ماهه ژوئن که به تازگی به پایان رسیده ضرر بیشتری خواهد کرد و به طور ناگهانی از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی یک سرویس با پشتیبانی تبلیغاتی حتی با اخراج کارکنان خود رونمایی کرد. . در نتیجه، نتفلیکس به طور فزاینده ای به عنوان یک هدف تصاحب در نظر گرفته می شود – یک تغییر غیر معمول.

یک سرمایه گذار پیش بینی کرد که یک نتفلیکس مستقل “ناپدید شده است”. این یک پلت فرم بسیار ارزشمند است، اما “بیشتر یک داستان رشد است.” او با اشاره به آخرین تماس ویدیویی خود پس از کسب درآمد، زمانی که روسای مشترک درباره کمبود مشترک بحث کردند، گفت که هاستینگز و ساراندوس «توقعات استریت را مدیریت نکردند» و در یک لحظه چند صد میلیون دلار از ارزش بازار را از دست دادند.

او گفت که طی 18 ماه آینده “محیط زیست شفاف تر خواهد شد.”

همچنین در همین زمان است که خریداران ممکن است برای خرید WBD عجله کنند. ساختار این معامله منجر به جریمه مالیاتی سنگین برای هر خریدار ظرف دو سال پس از بسته شدن خواهد شد.

به طور کلی، آینده تجارت پخش ویدیو باید یکی از موضوعات اصلی بحث در Sun Valley باشد.

اثر نتفلیکس به سهام سایر استریمرها گسترش یافته است زیرا سرمایه گذاران اقتصادی بودن فعالیت پرهزینه و کم سود را زیر سوال می برند. در همین حال، تقاضای متوقف شده، جنگ روسیه و اوکراین و مسائل زنجیره تامین مرتبط با کووید در حال انجام، تورم بسیار بالایی را برانگیخته است. افزایش متناظر نرخ بهره توسط فدرال رزرو باعث ایجاد رکود اقتصادی می شود، ترسی که تبلیغات را تحت تاثیر قرار داده و می تواند به سایر حوزه های سرگرمی نیز سرایت کند.

تیم کوک دوباره مهمان شد

تیم کوک، مدیر عامل اپل، دوباره در میان شرکت کنندگان در کنفرانس حضور خواهد داشت.

شری رداستون، رئیس غیر اجرایی و سهامدار عمده پارامونت، بازخواهد گشت. مدیرعامل باب باکیش دعوت شده است اما نمی تواند بیاید. لاچلان مرداک، مدیرعامل فاکس و جان نالن، مدیر اجرایی فاکس تایید شدند. کن یوشیدا، مدیرعامل گروه سونی و جیم رایان، رئیس پلی استیشن نیز همینطور است. کیسی واسرمن و مایک فرایز نیز.

لزوماً همه مهمانان حضور ندارند. اما روپرت مرداک یک بازیکن معمولی است و باب چاپک – یک قرارداد جدید سه ساله که اکنون در دست اجراست – سال گذشته در آنجا بود. میهمانان همچنین شامل مدیران عامل فناوری از جمله ایلان ماسک، تیم کوک اپل، مارک زاکربرگ از متا، اندی جاسی از آمازون و ساندار پیچای آلفابت هستند.

شایعات برداشت 9to5Mac در Sun Valley

ترکیب حضور کوک و نتفلیکس که به عنوان یک هدف خرید در نظر گرفته می‌شود، ناگزیر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر خرید غول رسانه‌ای استریم توسط اپل منجر می‌شود. این امر بلافاصله Apple TV+ را به بزرگترین نام در بازار پخش ویدیو تبدیل می کند.

با این حال، تاکنون هیچ نشانه ای مبنی بر علاقه اپل وجود نداشته است. استراتژی Apple TV+ کیفیت را بر کمیت ترجیح داد و شرکت کوپرتینویی بر محتوای اصلی تمرکز داشت. همچنین یک تجارت با حاشیه بسیار کم است که برای شرکتی با حاشیه حدود 40 درصد خرید شگفت‌انگیز خواهد بود. اتفاقات عجیب تری افتاده است، اما هر حدس و گمان کمی وحشیانه تر است.

عکس (برش): توماس هاوک (CC BY-NC 2.0)

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی