مقیاس مطالعه شامل بیش از 600 برند و بیش از 1.4 میلیارد کلمه بود که در سال 2021 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تا به امروز، MBLM تنها برندهای برتر را معرفی می کند، پس از آن بینش های صنعت در 19 دسته، و سومین با ویژگی ها و بینش های منحصر به فرد برند قرار دارد.
مطابق با مطالعهسه برند فناوری در مقایسه با دو برند در سال 2021 در 10 برند برتر (اپل، تسلا و اندروید) قرار دارند.
طبق این نظرسنجی، اپل همچنان بر مراحلی که «عمق و درجه شدت رابطه بین مصرفکننده و برند» را مشخص میکند، تسلط دارد. سه مرحله صمیمیت با معیارهایی برای هر پیشرفت وجود دارد: به اشتراک گذاری، پیوند، و ادغام. »
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
مردم می توانند روش مطالعه را مطالعه کنند اینجا.
ماریو ناتارلی، شریک مدیریت MBLM گفت: “ما هیجان زده هستیم که نسل بعدی مطالعه صمیمیت برند را به اشتراک بگذاریم.” “بهره گیری از داده های بزرگ و هوش مصنوعی، علم عاطفی پشت عملکرد برند را به سطح بعدی ارتقا می دهد. این روش جدید بینش های گسترده تر و در زمان واقعی تری را به ما می دهد. اکنون می توانیم احساس واقعی تر و زنده تر از مصرف کنندگان را ارزیابی کنیم.”
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
در اینجا 10 برند برتر شامل امتیازات آنها آمده است:
- دیزنی-68.1
- تسلا-67.4
- اپل – 65.3
- سونی – 65.0
- یوتیوب – 64.3
- مرسدس – 63.9
- تریدر جوز – 59.8
- نتفلیکس- 59.6
- Android-59.1
- SEGA-59.1
در مطالعه MBLM Brand Intimacy 2022، اپل از نظر نحوه ارتباط مصرفکنندگان با برندهایی که استفاده میکنند و دوستشان دارند، رتبه سوم را به خود اختصاص داد و پس از تسلا (مقام دوم) و دیزنی (مقام اول) قرار گرفت. در اینجا یافته های اصلی این گزارش آمده است.