اپل در نظرسنجی جدید حریم خصوصی برند، پشت سر دیزنی و تسلا قرار دارد


در مطالعه MBLM Brand Intimacy 2022، اپل از نظر نحوه ارتباط مصرف‌کنندگان با برندهایی که استفاده می‌کنند و دوستشان دارند، رتبه سوم را به خود اختصاص داد و پس از تسلا (مقام دوم) و دیزنی (مقام اول) قرار گرفت. در اینجا یافته های اصلی این گزارش آمده است.

مطابق با مطالعهسه برند فناوری در مقایسه با دو برند در سال 2021 در 10 برند برتر (اپل، تسلا و اندروید) قرار دارند.

ماریو ناتارلی، شریک مدیریت MBLM گفت: “ما هیجان زده هستیم که نسل بعدی مطالعه صمیمیت برند را به اشتراک بگذاریم.” “بهره گیری از داده های بزرگ و هوش مصنوعی، علم عاطفی پشت عملکرد برند را به سطح بعدی ارتقا می دهد. این روش جدید بینش های گسترده تر و در زمان واقعی تری را به ما می دهد. اکنون می توانیم احساس واقعی تر و زنده تر از مصرف کنندگان را ارزیابی کنیم.”

مقیاس مطالعه شامل بیش از 600 برند و بیش از 1.4 میلیارد کلمه بود که در سال 2021 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تا به امروز، MBLM تنها برندهای برتر را معرفی می کند، پس از آن بینش های صنعت در 19 دسته، و سومین با ویژگی ها و بینش های منحصر به فرد برند قرار دارد.

طبق این نظرسنجی، اپل همچنان بر مراحلی که «عمق و درجه شدت رابطه بین مصرف‌کننده و برند» را مشخص می‌کند، تسلط دارد. سه مرحله صمیمیت با معیارهایی برای هر پیشرفت وجود دارد: به اشتراک گذاری، پیوند، و ادغام. »

در اینجا 10 برند برتر شامل امتیازات آنها آمده است:

  • دیزنی-68.1
  • تسلا-67.4
  • اپل – 65.3
  • سونی – 65.0
  • یوتیوب – 64.3
  • مرسدس – 63.9
  • تریدر جوز – 59.8
  • نتفلیکس- 59.6
  • Android-59.1
  • SEGA-59.1

مردم می توانند روش مطالعه را مطالعه کنند اینجا.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی