با وجود افزایش آیفون 13، فروش گوشی های هوشمند در سراسر جهان کاهش یافته است

بازارها به دلیل نوع Omicron شاهد افزایش موارد COVID-19 بوده اند، اگرچه حداقل بستری شدن در بیمارستان و نرخ بالای واکسیناسیون به عادی سازی سریع فعالیت مصرف کننده کمک کرده است. فروشندگان به دلیل جنگ روسیه و اوکراین، ادامه قرنطینه در چین و تهدید تورم با عدم اطمینان زیادی روبرو هستند. همه اینها به تقاضای فصلی به طور سنتی کند اضافه شد.

داده های جدید از کانال ها نشان می دهد که چگونه فروش گوشی های هوشمند در سراسر جهان به دلیل شرایط نامناسب بازار 11 درصد کاهش یافت. تقاضا در سال 2022 در یک بازار نامطلوب کند باقی ماند.

Sanyam Chaurasia، تحلیلگر Canalys

علیرغم عدم قطعیت طولانی، این سازندگان گوشی های هوشمند با گسترش مجموعه دستگاه های خود در سال، راه هایی برای مرتبط ماندن پیدا کرده اند. به عنوان مثال، سامسونگ سری A خود را اصلاح کرده است تا همچنان یک گوشی محبوب در بخش متوسط ​​به پایین باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علیرغم گزارش ها مبنی بر اینکه فروش آیفون SE 3 خوب عمل نمی کند، به نظر می رسد داده های Canalys متفاوت است. یک نظرسنجی جدید گزارش می دهد که اپراتورهای آمریکایی تقاضا برای iPhone SE 3 را کمتر از iPhone SE 2 دریافت کرده اند. Canalys ادامه می دهد که سازندگان گوشی های هوشمند “باید خود را برای واکنش سریع به فرصت ها و خطرات در حال ظهور مجهز کنند”.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سامسونگ با 24 درصد سهم بازار را در اختیار داشت و اپل با سهم 18 درصد در رتبه دوم قرار گرفت. شیائومی به دلیل موفقیت سری ردمی نوت با 13 درصد سهم در رتبه سوم قرار گرفت. OPPO که OnePlus را می سازد و vivo به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

Canalys گزارش می دهد که “بازار جهانی گوشی های هوشمند توسط یک محیط تجاری ناپایدار در سه ماهه اول متوقف شد.”

از آنجایی که سری آیفون 13 همچنان تقاضای مصرف کنندگان را جلب می کند، آیفون SE جدید که در ماه مارس عرضه شد به یک محرک مهم حجم میان رده برای اپل تبدیل می شود. با قیمتی مشابه با مدل قبلی خود، چیپست بهبود یافته و عملکرد باتری بهبود یافته را ارائه می دهد و اتصال 5G را که کانال های حامل تقاضا می کنند، اضافه می کند.