نقد و بررسی ایفون 14 پرو مکس تکنولایف

گوشی آیفون 14 را می‌توان در رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز خریداری کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که آیفون 14 به دنبال خرید کسب و کار مودم اینتل توسط اپل، از یک مودم 5G ساخت اپل برخوردار باشد. این احتمالاً به اپل کنترل بیشتری بر روی عملکرد 5G و تأثیر عمر باتری می دهد. در بخش فضای ذخیره‌سازی، انتظار داریم اپل به تغییرات خود برای آیفون 13 ادامه دهد که از 128 گیگابایت شروع می‌شود و برای مدل‌های Pro تا 1 ترابایت نیز می‌رسد. با این حال شایعات اخیر مبنی برآن است که آيفون 14 دارای 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. یکی از مهم ترین مشخصات آيفون 14 و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های قبلی خود، بازگشت تاچ آیدی است.

  • این دو مدل تنها با سیم کارت های eSIM در آمریکا قابل استفاده خواهند بود.
  • استفاده از لنزهای مایع یکی دیگر از گمانه زنی هایی است که در گوشی آیفون 14 پرومکس و پرو وجود دارد.
  • در مقایسه با آلومینیوم یا فلزهای دیگری که در ساخت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود، تیتانیوم از مقاومت بیشتری حتی در برابر خط و خش برخوردار است.
  • پردازشگر گرافیکی و موتورهای عصبی نیز در اینجا شامل بهبودهایی شده‌اند.
  • IPhone 14 Pro Max، محصول برجسته اپل در رویداد Far Out توانست نظر بیشتر مخاطبان را به خود جلب کند.
  • این ویژگی به مدت دو سال رایگان است و در ایالات متحده و کانادا کار می‌کند.

تراشه A15 را می‌توان یکی از قدرتمندترین تراشه‌های ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند نام برد. آیفون 13 را می‌توان در حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه 4 گیگابایت حافظه رم خریداری کرد. گوشی اپل آیفون 13 توانایی انجام تمامی کارهای سنگین را مانند اجرای بازی‌ها با آخرین کیفیت و کارهای سبک شامل چک کردن شبکه‌های اجتماعی و سایر موارد دارد. مانند قبل، آیفون 14 اپل از دوربین پشتی دوگانه با سنسور اصلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این همان ترکیبی است که از آیفون 11 به بعد دیدیم و لنز تله فوتو فقط در مدل‌های پرو و پرو مکس ارائه می‌شوند.

مطالب گوناگون از دینو

این نسخه، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را با خود به ارمغان آورده است. یکی از بزرگترین تغییرات آی او اس 16 در صفحه قفل آن اتفاق افتاده است. با این نسخه، گزینه‌های شخصی‌سازی بسیار بیشتری را با قابلیت تغییر فونت، رنگ، تصاویر و افزودن ویجت‌ها دریافت می‌کنید. مطابق معمول بررسی اولیه آیفون 14 را مانند بررسی گوشی‌های دیگر، با قسمت طراحی دستگاه آغاز می‌کنیم. فریم آلومینیومی درجه یک در این گوشی وجود دارد، در حالی که در نسخه‌های Pro شاهد فریمی از جنس فولاد ضد زنگ هستیم.

بررسی گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ؛ بهتر از میان رده ، ارزان تر از پرچمدار

دستگاه حاضر در این ویدیو هم هنوز فعال نشده و در صفحه Hello قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید ایفون 14 پرو مکس را در بلاگ ای تی سیتی مطالعه کنید. این ویژگی به مدت دو سال رایگان است و در ایالات متحده و کانادا کار می‌کند. هنگامی که در حال پیاده روی یا کمپینگ در مناطق دورافتاده هستید، می‌توان 9to5mac از اتصال ماهواره‌ای برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با دوستان و خانواده در Find My استفاده کرد. همانند مدل‌های آیفون 13، مدل‌های آیفون 14 از اتصال 5G پشتیبانی می‌کنند. در ایالات متحده، مدل‌های آیفون 14 بدون سیم‌کارت فیزیکی ارسال می‌شوند، زیرا شرکت‌های مخابراتی اکنون از eSIM استفاده می‌کنند.

مطالب تصادفی

همچنین iPhone 14 plus از موتور عکاسی فوتونیک اپل کمک می گیرد تا عکاسی محاسباتی اش را انجام دهد. گوشی از این قابلیت برای بهبود عملکرد در نور کم تا 2 برابر در دوربین های فوق عریض و جلو و تا 2.5 برابر در دوربین اصلی استفاده می کند. در تصویر نمونه می توانید عکس زنی را ببینید که با وجود نور کم هنگام عکاسی، جزئیات لباس او پیداست.