قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | 9to5mac Farsi

بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند. با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید. برای کمک به شما در جستجوی بهترین گوشی شیائومی، در اینجا لیستی از گوشی های مقرون به صرفه شیائومی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. از تلفن های ساده ارزان تا گوشی های ممتاز، گوشی های شیائومی همه چیز را برای شما آماده کرده اند.

  • این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود.
  • در بازار داخلی چین، این برند با شرکت‌هایی چون Vivo، Oppo و HONOR رقابتی تنگاتنگ دارد و هنوز موفق به کسب رده‌ی نخست این صحنه‌ی پربازیگر نشده است.
  • کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند.
  • اما برای داشتن بهترین تصاویر به عواملی مثل ISO، کارایی دوربین در نور کم و کاهش نویز هم دقت کنین.
  • همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید.

در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند. اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت. پایاتلکام فعالیت خود را به عنوان شرکت رسمی وارد‌کننده گوشی شیائومی، اپل، سامسونگ و لوازم جانبی در ایران آغاز نموده است. شما همراهان گرامی می‌توانید به منظور خرید محصولات، گجت‌ها، اکسسوری‌های تلفن همراه و لوازم جانبی با گارانتی معتبر با ما در ارتباط باشید. گوشی‌های هوشمند نیز همانند بسیاری از تجهیزات الکترونیکی دیگر، دارای عمر مفید هستند که پس از گذشت این زمان، با افت عملکرد پردازنده و رم مواجه می‌شوند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

آسیاتل یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های مشهد است که در زمینه فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت میکند. شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و سایر برندهای مطرح بازار را در فروشگاه آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید. در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد. البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است.

قیمت گوشی های شیائومی و بهترین قیمت شیائومی

موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند. شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است.

فیلتر بر اساس رم

این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، می‌تواند هر کسی را در خرید مجله خبری محصولات اپل مردد کند. با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگی‌های دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمی‌دهند و همین که می‌توانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیت‌های عالی داشته باشند، برایشان کافی است. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند.

http://1gamer.ir