آیا ممکن است برخی از ویژگی های هوش مصنوعی اپل در زمان عرضه آی پد معرفی شوند؟


واضح است که امسال شاهد چند ویژگی جدید جالب از هوش مصنوعی اپل خواهیم بود و روش معمول این شرکت برای معرفی ویژگی‌های جدید iOS این است که آنها را در WWDC پیش‌نمایش کرده و سپس آنها را در ماه سپتامبر با طیف جدید آیفون عرضه کنیم. . -بالا

اما دلایل مختلفی برای امیدواری به پیش نمایش این ویژگی های جدید در آیپد پرو جدید در تاریخ 7 می وجود دارد. رها کردن رویداد اپل…

استدلال مخالف

اما قبل از رسیدن به آن، باید با بزرگترین بحث شروع کنیم در برابر این – یعنی یک سابقه. اپل رویکرد بسیار ثابتی برای پیشرفت‌های جدید دارد:

  • ما اولین نگاه خود را به ویژگی آینده iOS در سخنرانی اصلی WWDC می بینیم.
  • این ویژگی ها ابتدا به آیفون می آیند و گاهی اوقات به سخت افزار جدید نیاز دارند
  • سپس آنها بر روی iPad منعکس می شوند

در واقع تغییر بسیار مهمی خواهد بود که همه اینها تغییر کنند.

استدلال برای

اما چندین دلیل برای این وجود دارد میتوانست امسال تغییر کند

ابتدا، پیشنهاد مارک گورمن مبنی بر اینکه مدل‌های جدید آیپد پرو می‌توانند تراشه M4 را قبل از مک دریافت کنند، وجود دارد. این به خودی خود یک مکاشفه است و این سؤال را مطرح می کند که “چرا آنها به آن نیاز دارند؟” » قابلیت های آیپد مدت هاست که توسط نرم افزار بسیار محدودتر از سخت افزار بوده است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی پاسخ خوبی برای این سوال خواهد بود، اما یک معضل ایجاد می‌کند: اپل چگونه قابلیت‌های تراشه را بدون ارجاع به هوش مصنوعی به روشی معنادار می‌فروشد؟ به طور منطقی، این امکان را برای فعال کردن قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در دستگاه توضیح می‌دهد – و معنایی در مورد آن دارد.

دوم، اپل سخنرانی 7 می خود را به عنوان “نوع متفاوتی از رویداد” توصیف می کند.

البته ممکن است معنای زیادی نداشته باشد. این می‌تواند به این معنی باشد که مدل‌های جدید آی‌پد پرو دارای قابلیت‌های دوربین جدیدی هستند، و اپل فاش می‌کند که این رویداد کاملاً روی آی‌پد فیلم‌برداری شده است – درست مانند معرفی آیفون 15 که به طور کامل روی دستگاه فیلم‌برداری شده است. یا شاید به عنوان یک ویدیوی همهجانبه در Vision Pro قابل مشاهده باشد.

اما آیا ممکن است این بار، اپل از رویداد ماه مه برای پیش نمایش برخی از ویژگی های جدید هوش مصنوعی آینده استفاده کند؟ این می‌تواند دلیل بسیار خوبی برای ارتقا به یک آی‌پد جدید براق و همچنین ایجاد پیش‌بینی برای غواصی بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تر در WWDC ارائه کند – و حتی می‌تواند به ایجاد صدای اولیه برای خط آیفون 16 کمک کند.

حتی اپل می تواند راه اندازی برخی از این ویژگی های هوش مصنوعی در iPad قبل از آیفون؟ بیشتر طول می کشد، اما برخی فکر می کنند ممکن است.

نطر شما چی هست؟

چه انتظاری از این رویداد دارید؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

عکس دانیل رومرو در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی