لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 18 بهمن 1401 گوشی شاپ | 9to5mac Farsi

اما در بخش گیمینگ میتوانند یک تجربه کاربری کم نظیری را به شما القا کنند. کلیدهای کناری گوشی با قابلیت شخصی سازی در بازی های مختلف، سخت افزار بسیار قدرتمند، صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی بالا، همه قابلیت هایی هستند که یک گیمر حرفه ای به آن احتیاج دارد. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد.

  • گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت وارد بازار شده است.
  • اما در بازارهای بین‌المللی، این شیائومی است که عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی چینی‌ها را با خود حمل می‌کند و دو غول بزرگ دنیای موبایل یعنی سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد.
  • شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است.
  • شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد.
  • بدون شک این شرکت توانسته است در مدتی بسیار کوتاه، رشد چشمگیری داشته باشد.

گوشی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد. این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید. برای مثال اندازه و کیفیت صفحه نمایش در گوشی شیائومی موجب افزایش قیمت می شود. گفتنی است محصولات گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند. شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید.

گوشی شیائومی Redmi K50 Pro

اولین گوشی این برند در سال 2011 و با رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI عرضه شد. درحال حاضر این برند و به صورت تخصصی گوشی‌های شیائومی با برند‌های معروفی مثل سامسونگ، گوشی اپل، نوکیا، هواوی و سونی رقابت می‌کنه. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب مجله خبری محصولات اپل است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند .

نگاهی به تاریخچه و اولین گوشی شیائومی

در حقیقت گوشی‌های سری Poco شیائومی به گفته خود این برند، پرچم‌دارهای قیمت مناسب هستن که تقریباً همه مشخصات یک پرچم‌دار رو با قیمت خیلی مناسب‌تر عرضه می‌کنن. داشتن قابلیت‌های مختلف مثل دوربین‌های خیلی خوب، پردازنده عالی و قدرت باتری مناسب، همه می‌تونن برای کاربرهای عادی انواع گوشی شیائومی خیلی مناسب باشن. مشخصه مهم گوشی‌های شیائومی چه مواردی هستن و چرا شیائومی به این درجه از محبوبیت رسیده؟ در این مطلب می‌خوام همه این موارد رو در مورد گوشی شیائومی و مدل‌های مختلف اون، بررسی کنم و در مورد انواع گوشی‌های شیائومی بگم. “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است. این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود. چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود.

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تفاوت اصلی رام چین و گلوبال به نرم‌افزارهای پیش‌فرض نصب شده در آن‌ها باز می‌گردد و علاوه بر این گاه تفاوت‌هایی در محتویات جعبه دو نسخه مانند شارژر نیز دیده می‌شود.

http://1gamer.ir