تبلیغ آیپد پرو وارونه بهتر به نظر می رسد. هیو گرانت و دیگران انتقاد می کنند


نام‌های هالیوودی تبلیغ جدید آی‌پد پرو اپل را به شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند، زیرا آلات موسیقی، نقاشی‌ها، لنزهای دوربین، کتاب‌ها، شخصیت‌های فیلم، مجسمه‌ها و غیره را به تصویر می‌کشد.

بازیگر هیو گرانت یکی از کسانی بود که علیه این تبلیغ صحبت کرد و در توییتی نوشت که آنچه نشان می دهد “تخریب تجربه بشری، به لطف سیلیکون ولی” است.

این تبلیغات نمایشی برای اولین بار در طول رها کردن این رویداد، بدیهی است که هدف آن نشان دادن این است که همه این انواع مختلف کارهای خلاقانه را می توان در یک iPad ادغام کرد – که دستگاه فوق نازک جدید می تواند توسط نویسندگان، فیلمسازان، موسیقی دانان، عکاسان و دیگران استفاده شود.

ولی تنوع گزارش می دهد که برخی استدلال می کنند که این به معنای واقعی کلمه توصیف می کند که صنعت فناوری با خلاقان چه می کند.

آصف کاپادیا تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس نوشت“من iPads را دوست دارم، اما نمی دانم چرا کسی فکر می کند این تبلیغ ایده خوبی است. این صادقانه‌ترین استعاره از کاری است که شرکت‌های فناوری با هنرها، هنرمندان، موسیقی‌دانان، خالقان، نویسندگان، فیلم‌سازان انجام می‌دهند: فشار دادن، استفاده از آنها، پرداخت نکردن خوب، گرفتن همه چیز و سپس گفتن این که همه چیز توسط آنها ساخته شده است.

جاستین بیتمن، فیلمساز و نویسنده، موجزتر بود.

بازیگر لوک بارنت هیچ آسیبی نکرد.

اگر فکر می‌کردید این تبلیغ iPad عجیب است، باید اولین برش را می‌دیدید که در آن همه شخصیت‌های مورد علاقه‌تان را ردیف کردند و از آنها فیلم گرفتند.

یکی از بنیانگذاران Halide سباستین د با همچنین اشاره کرد که این تبلیغ در ژاپن با استقبال خوبی روبرو نشده است.

خواندن واکنش‌های منفی ژاپنی‌ها به این موضوع برایم جالب بود، برخی به‌ویژه به دلیل اعتقادشان به «تسوکوموگامی» آشفته شده‌اند – این ایده که ابزارهای خلاق می‌توانند ذهن خود را در اختیار داشته باشند (مفهومی زیبا)، بنابراین نابود کردن آنها واقعاً بد است. … ظاهر خوبی نیست

اما بهترین واکنش را رضا سیکسو صفایی فیلمساز داشت که این تبلیغ را برعکس پخش کرد.

باید بگویم که او درست می گوید: بهتر بود با این دستگاه “دیوانه کننده نازک” شروع می شد و سپس همه چیزهای شگفت انگیزی را که از آن بیرون می آید نشان داد.

نطر شما چی هست؟ آیا نمایندگی اپل موفقیت آمیز بود یا شکست؟ آیا معکوس کردن آن باعث فروش دستگاه بهتر می شود؟ به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی