اپل کارت منقضی شده را جایگزین کنید؟ اپل کارت قدیمی شما را پس می خواهد


تقریباً پنج سال از اولین اپل کارت می گذرد اولین کار خود را انجام داد به عنوان یک گزینه کارت اعتباری اپل منحصر به فرد آیفون. اولین کاربران اپل کارت بودند اخیرا اطلاع داده شده است که کارت تیتانیوم فیزیکی آنها به دلیل نزدیک شدن به تاریخ انقضا به زودی جایگزین خواهد شد.

کاربران اکنون دریافت اپل کارت های جایگزین خود را آغاز کرده اند، و همراه با آنها، یک افزودنی شگفت انگیز به بسته: یک پاکت پیش پرداخت برای بازگرداندن کارت تیتانیوم قدیمی شما به اپل.

تسهیل بازیافت تیتانیوم

پاکت بازیافت برای اپل کارت قدیمی

بسته بندی اپل کارت جایگزین شما شامل یک آستین مقوایی است که می توانید کارت منقضی شده خود را در آن ذخیره کنید تا آن را برای بازیافت به اپل بازگردانید. این با یک برچسب حمل و نقل پیش پرداخت ارائه می شود تا فرآیند را تا حد امکان ساده کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت قدیمی خود را در شکاف ارائه شده قرار دهید، بسته را تا کنید، آن را مهر و موم کنید و آن را در FedEx رها کنید.

روکش تیتانیوم اپل کارت یک تمایز سرگرم کننده برای کارت است، اما اینطور نیست که همه ما به خدمات بازیافت تیتانیوم پسند دسترسی داشته باشیم. ابتکار عمل اپل برای جلوگیری از دور انداختن کارت های قدیمی توسط کاربران، اقدام خوبی است. همچنین با چشم انداز گسترده تر شرکت مطابقت دارد. فلسفه محیطی.

تجربه ی من

اپل کارت در بسته بندی اصلی با دستورالعمل فعال سازی

من امروز اپل کارت جایگزین خود را دریافت کردم. تحویل آن توسط یک اعلان Wallet و ایمیلی که از من دعوت می‌کرد تا منتظر رسیدن آن باشم و سپس اعلان‌های مشابه پس از تحویل کارت پیش‌بینی می‌شد.

روند فعال سازی اپل کارت جایگزین مانند زمانی بود که اولین کارت را دریافت کردم. بسته بندی به من دستور داد که آیفون خود را نزدیک آن نگه دارم، درست در زیر جایی که کارت جدید ذخیره شده بود، و یک پاپ آپ مدال روی دستگاه من دکمه ساده «فعال کردن» را ارائه می کرد.

کل فرآیند یکپارچه بود و یکی از دلایلی که من مشتری راضی اپل کارت هستم را برجسته کرد: ترکیب ظریف فناوری و قابلیت استفاده.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی