تصاویر دوربین اصلی آیفون 14 پرو به سه برابر فضای بیشتر نسبت به نسخه پایه نیاز دارند تکفارس

این ناچ به شکل قرص طراحی شده و فضای کمتری را در مقایسه با ناچ آیفون ۱۳ پرو مکس به خودش اختصاص می‌دهد. گرافیک اختصاصی آیفون 14 اکنون به جای 4 هسته به 5 هسته ارتقا یافته است. باید منتظر ماند تا گوشی هوشمند آیفون 14 در عمل چگونه خود را ثابت خواهد کرد.

  • علاوه‌بر‌این به گفته اپل، لنزهای اولتراواید و تله فوتو با حفظ همان کیفیت قبلی به روز شده و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی TrueDepth نیز دارای فوکوس خودکار شده است.
  • اگر به دنبال یک گوشی آیفون با دوربین‌های بسیار خوب و عملکرد سخت‌افزاری عالی می‌گردید که صفحه نمایش بزرگی داشته باشد، قطعا آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که می‌توانید آن را خریداری کنید.
  • این نمایشگر در کنار سیستم عامل iOS 16 از قابلیت Always-On Display نیز پشتیبانی می‌کند.
  • تفاوت‌های‌ این گوشی‌ها از ظاهر فراتر رفته و در بخش‌های دیگر به وضوح ملموس است.

دلیل این موضوع علاقه‌مندی کاربران به خرید گوشی‌های هوشمند مجهز شده به صفحه نمایش بزرگ‌تر از ۶ اینچ است. در بالا به این موضوع اشاره کردیم که آیفون 12 مینی به دلیل پشتیبانی از صفحه نمایش ۵.۴ اینچی نتوانست توجه افراد را به خود جلب کند. بزرگ‌ترین شایعه‌ای که در اینترنت منتشر شده مربوط به گوشی آیفون 14 پرو مکس می‌شود.

معرفی ویژگی های iOS 16 که تنها برای آیفون های XS به بالا موجود هستند

همچنین طبق گفته­ هاقیمت آیفون 14مکس 899 دلار است و نسخه­های پرو این گوشی نیز با افزایش قیمت مواجه خواهند بود؛ به طوری که برای خرید آیفون 14 پرو باید 1099 دلار و برای مدل آیفون 14 پرو مکس 1199 دلار باید هزینه کنید. قابل ذکر است که با ثابت ماندنقیمت آیفون 14، این گوشی ارزش خرید بالایی خواهد داشت و می­تواند در میان کاربران بسیار پر طرفدار واقع شود. علاوه بر موارد ذکر شده، با توجه به امکانات iOS 16 به نظر می­رسد حداقل نسخه­های پرو و پرو مکس از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار باشند. البته این قابلیت قبلاً شایعه­ای بیش نبود در حالی که چندین سال است که اندروید و ویندوز فون از آن بهره می­برند.

چگونه با گوشی هوشمند خود حرفه ای عکاسی کنیم؟

در این میان، آیفون 14 پرو مکس را می‌توان محصول برجسته و جذاب این رویداد تلقی کرد. این گوشی از نظر ظاهری به نسل قبلی خود شباهت زیادی دارد؛ اما در بخش‌های مختلفی بهینه‌سازی شده‌ است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و توانایی‌های منحصر به فرد این دستگاه در بررسی اولیه آیفون 14 پرو مکس همراه ما باشید. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به ترتیب امتیازاتی برابر با ۱۲۳۶۱ و ۱۱۷۰۲ به‌ثبت رسانده‌اند.

آیا فعال بودن گزینه رومینگ در گوشی هزینه اضافی برایمان دارد؟

این گوشی هم طراحی بسیار خوبی دارد و هم از صفحه نمایش بزرگی استفاده می‌کند. البته اگر به دنبال گوشی کوچکتری هستید، می‌توانید آیفون ۱۴ پرو را خریداری کنید. از طرف دیگر آیفون ۱۴ پرو مکس و حتی آیفون ۱۴ پرو در رنگ‌ جدیدی راهی بازار شده که توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. وبلاگ 9to5mac.ir در بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس قصد داریم شما را با این گوشی اپل بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال یک گوشی آیفون با دوربین‌های بسیار خوب و عملکرد سخت‌افزاری عالی می‌گردید که صفحه نمایش بزرگی داشته باشد، قطعا آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که می‌توانید آن را خریداری کنید.