نقد و بررسی و مشخصات آیفون 14 پرو و 14 پرومکس

✔️ از نظر تئوری لنز بکار رفته در هر دو یکی است، اما با توجه به اینکه تراشه بکار رفته در هر دو متفاوت است قطعاً عملکرد متفاوتی خواهند داشت، در ویدئو موجود در متن سلفی هر دو در موقعیت‌های مختلف مقایسه شده‌اند. در فیلمبرداری در شب نیز با کمک نایت مود می‌توانید عکس‌های بسیار عالی را ثبت کنید و عملکرد نسخه جدید در این مورد هم بهترست. با مقایسه نمونه‌ها در ویدئو بهتر می‌‌توانید تفاوت این دو را از هم تشخیص دهید. دوربین‌ها در آيفون 14 به‌گونه‌ای هستند که دیگر برآمدگی و بیرون زدگی زیادی ندارند. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در بخش فناوری حسگر دوربین و تولید‌ لنزهای پیشرفته صورت گرفته، این امکان وجود دارد.

  • انجام چنین کاری در سال ۲۰۲۲ با افزایش ضخامت دستگاه امکان پذیر بوده و به دلیل جذاب‌تر شدن طراحی، افزایش ضخامت نمی‌تواند باعث آزار کاربران شود.
  • شرکت سامسونگ که اکنون به یکی از پیشگامان تولید گوشی‌های تاشو تبدیل شده، عصر روز چهارشنبه سرانجام طی مراسم Galaxy Unpacked از دو گوشی…
  • صفحه نمایش آیفون 13 و آیفون 14 توسط پوشش سرامیکی و ضد خش محافظت می‌شود.
  • در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات و شایعاتی که تا اکنون از سری جدید گوشی­های اپل یعنی آیفون 14 در دسترس است را در اختیار شما قرار دهیم.

علاوه بر این شرکت اپل تمایل دارد هر سال در یک زمان و یک رویداد خاص، محصولات جدید شرکت خود را رونمایی کند. از این رو ممکن است اپل گوشی جدید خود را در روزهای بین 6 الی 13 سپتامبر معرفی و در تاریخ 16 الی 23 سپتامبر عرضه کند. گرافیک و امکاناتی که شرکت اپل برای ایجاد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برای گوشی های خود در نظر می گیرد هنوز برای کارشناسان مشخص نبوده و با رونمایی گوشی ها نمایان می شود. همچنین لنزهای مایع که مدتی است سر زبان‌ها افتاده­اند، نسبت به لنزهای شیشه­ای و مکانیک سرعت بالاتری دارند. هنوز به طور قطعی مشخص نیست که اپل در گوشی جدید خود از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد یا خیر؛ اما پیش­بینی می­شود این لنز، به کمک دوربین 48 مگاپیکسلی در نسخه پرو و پرو مکسآیفون 14بیاید. برخلاف انتظارها، قابلیت شارژ سریع در این سری از آیفون تغییری نکرده و طبق ادعای این شرکت با استفاده از شارژر 20 واتی می‌توان شارژ آیفون 14 پرو را در مدت 30 دقیقه به 50 درصد رساند.

سخت‌افزار و عملکرد

این دو مدل تنها با سیم کارت های eSIM در آمریکا قابل استفاده خواهند بود. این دو گوشی به قابلیت‌های تازه‌ای مجهز شده‌اند و البته بعد از سال‌ها، اپل تصمیم گرفته از تراشه جدید برای آن‌ها استفاده نکند. سری iPhone 14 را به فناوری eSIM مجهز شده و نیاز به استفاده از سیم کارت فیزیکی را از بین برده است. 9to5mac این یعنی از این پس درگاه سیم کارت برای مدل‌های آیفون 14 در برخی کشورها مانند آمریکا حذف می‌شود. در این مقاله به بررسی شایعات و اخبار گوناگونی که درباره مشخصات آيفون 14 به گوش می‌رسد، پرداختیم. با توجه به تغییرات و پیشرفت هایی که این گوشی دارد، بهتر است برای رونمایی از آن منتظر بمانیم.

نقد و بررسی مشخصات پوکو F4

هرچند که اپل نسل جدید گوشی‌های خود را برخلاف گذشته با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار عرضه کرده است اما این میزان برای کاربرانی که قصد ثبت تصاویر ProRAW را دارند کمتر از حد نیاز است. از این رو، کاربران برای دسترسی به حداقل فضای کافی باید نسخه‌ی 256 گیگابایتی را خریداری کنند که 100 دلار گران‌تر از نسخه‌ی 128 گیگابایتی است. طبق شایعات منتشر شده باید منتظر تغییرات زیادی در بخش نمایشگر آيفون 14 باشیم. طبق گزارشات، نسل جدید گوشی هوشمند اپل در چهار مدل 14 (معمولی)، پرو، پرو مکس و پلاس عرضه می‌شود. در اینصورت نسخه معمولی و پرو دارای نمایشگری با اندازه 6.1 اینچ، و 14 پلاس و پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه خواهند شد. گفته می شود که طراحی آیفون 14 پرومکس همراه با قابلیت Pro Motion است.

راهنمای خرید و بهترین کارت گرافیک های لپ تاپ (تابستان

یکی از گوشی های اپل که قبل از ورود به بازار در معرض شایعات و حدس های گوناگونی قرار دارد آیفون 14 پرو مکس است. درباره این گوشی اخبار غیر رسمی و شایعات بسیاری وجود دارد و ما در مطلب حاضر قصد داریم درباره این حدس ها و پیش بینی ها صحبت کنیم. برخلاف آیفون 14 و آیفون 14 پلاس، گوشی آیفون 14 پرو که در تاریخ 7 سپتامبر در سالن استیو جابز واقع در کالیفرنیا رونمایی شد، نسل جدیدی از آیفون‌های آینده را به نمایش گذاشت. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس بسیار شبیه سری آیفون 13 سال گذشته هستند که البته به لطف وجود تراشه A15 بیونیک از گوشی‌های قدرتمند و رده بالا به حساب می‌آیند.