خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی | 9to5mac Farsi

یکی از قابل توجه ترین مشخصات گوشی های برند شیائومی به خصوص این مدل، باتری آن است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت دارد. این باتری برای مدت زمان بیش تری شارژ نگه می دارد و زود به زود مجبور به اتصال گوشی به شارژر نمی شوید. شیائومی Xiaomi از برندهای بزرگ و شناخته شده در بازار موبایل است که گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب طراحی و تولید می کند.

  • طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است.
  • گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود.
  • پردازنده، باتری و نمایشگر در کنار ویژگی های نرم افزاری مخصوص بازی از نقاط قوت این گوشی ها محسوب می شود.

نخستین گوشی بین‌المللی شیائومی با نام redmi go در کشور‌های آسیایی و اروپایی رونمایی شد. این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد. شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند. هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است. به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر مجله خبری محصولات اپل، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است.

گوشی ردمی نوت 11 شیائومی نسخه گلوبال

به‌عنوان مثال در سری Mi 11 بیشتر گوشی‌ها با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 به بازار اومدن که پردازنده گوشی‌های پرچم‌دار در سال 2021 هستن. از طرف دیگه تمام گوشی‌های سری Mi از فناوری و قابلیت اتصال به اینترنت 5G بهره می‌برن. کمپانی شیائومی در ساخت گوشی‌هاش، چند جامعه هدف مختلف رو در نظر گرفته و تلاش می‌کنه با ساخت محصولات اختصاصی برای هرکدومشون، بتونه رضایت کامل اون‌ها رو جلب کنه. گوشی های سری ردمی با پسوند A و C و همین طور گوشی های پوکو با پسوند C در رده ارزان ترین های شیائومی قرار دارند.

گوشی پوکو M4 پرو شیائومی 5G

البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. برند شیائومی، به غیر از گوشی‌های هوشمند محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ و تبلت، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون، محصولات خانگی هوشمند مثل لامپ‌های هوشمند و لوازم جانبی تولید می‌کند. بالا بودن کیفیت ساخت و پایین بودن قیمت گوشی ردمی باعث شد گوشی میان رده شیائومی سهم عمده‌ی بازار میان رده ها را در بسیاری از کشورها به خود اختصاص دهد. برند Mi را شاید بتوان محبوب‌ترین موبایل های شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده و بالارده دانست. اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید. شاید بتوان قیمت گوشی شیائومی را در بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های یک مزیت رقابتی بزرگ دانست اما این مساله در سری Mi کم‌رنگ‌تر از زیربرندهای این شرکت است.

گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 (پک گلوبال)

گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید. این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید.

http://1gamer.ir