از نظرات دیروز تیم کوک چه آموختیم؟


دیروز در گزارش درآمد اپل هیچ غافلگیری وجود نداشت، زیرا این شرکت گزارش داد که درآمد سالانه 5 میلیارد دلار کاهش یافته است که به ما هشدار داده بود.

تحلیلگران این فرصت را داشتند که مستقیماً پس از اعلام این خبر با مدیر عامل تیم کوک و مدیر مالی لوکا ماستری مصاحبه کنند. هر دو مرد در مورد پروژه های خاص خود سخت صحبت می کنند، اما چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کرد…

آیفون های پریمیوم فروش خوبی دارند

اپل البته جزئیاتی را ارائه نکرد، اما وقتی از ماستری در مورد تقسیم بین مدل‌های آیفون استاندارد و پرو پرسیده شد، ماستری اشاره کرد که به لطف برنامه‌های مالی این شرکت، تقاضای رده بالا بالا است.

ما همچنان شاهد علاقه زیادی به محصولات برتر خود هستیم، و من فکر می‌کنم این ترکیبی از مشتریانی است که می‌خواهند بهترین محصولی را که ما در دسته‌های مختلف ارائه می‌دهیم بخرند و توانایی ما برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن این خریدها در طول زمان است. زمان. ما چندین راه‌حل تامین مالی از طرح‌های اقساطی گرفته تا برنامه‌های معاملاتی را معرفی کرده‌ایم که آستانه مقرون به صرفه بودن را کاهش می‌دهند و بنابراین مشتریان تمایل به خرید در قیمت بالا دارند. […]

به طور کلی، در چند سال گذشته – و این در حاشیه سود ناخالص ما نیز منعکس شده است – ما شاهد این روند هستیم که معتقدیم کاملاً پایدار است.

Vision Pro در 100 شرکت Fortune استفاده می شود

همانطور که انتظار می رفت، اپل چیزی در مورد فروش ویژن پرو فاش نکرد. کوک گفت که در بخش تجاری استفاده می شود.

همچنین دیدن شور و شوق بازار شرکت ها عالی است. به عنوان مثال، بیش از نیمی از 100 شرکت فورچون قبلاً دستگاه‌های Apple Vision Pro را خریداری کرده‌اند و در حال بررسی راه‌های خلاقانه برای استفاده از آنها برای انجام کارهایی هستند که قبلاً امکان‌پذیر نبودند و این تازه شروع است.

صادقانه بگویم، من تعجب می کنم که فقط نیمی از آن است: فکر می کردم همه شرکت های بزرگ حداقل می خواهند با آن بازی کنند و ببینند که آیا می توانند با این دستگاه درآمد کسب کنند.

برای ارزیابی تاثیر DMA در اروپا خیلی زود است

بانک آمریکا از اپل خواسته است تا در مورد پیامدهای مالی تغییرات مورد نیاز برای انطباق با قانون ضد انحصار بازارهای دیجیتال اروپا (DMA) اظهار نظر کند. کوک گفت هنوز زود است که بگویم.

برای پاسخ به این سوال واقعا زود است. همانطور که احتمالاً می دانید، ما به تازگی در ماه مارس، فروشگاه های برنامه های جایگزین و صورتحساب جایگزین و غیره را در اتحادیه اروپا اجرا کردیم. بنابراین، می دانید، ما بر روی رعایت و کاهش اثرات حریم خصوصی و امنیتی کاربر که ذکر کردید تمرکز کرده ایم، و بنابراین هدف ما این است.

فرصت های هیجان انگیز در بازارهای نوظهور

اپل همچنان با چالش هایی در چین مواجه است، اگرچه این شرکت می گوید نسبت به این کشور و تأثیر طبقه متوسط ​​رو به رشد در آنجا خوش بین است. علاوه بر این، این شرکت یک سه ماهه رکورد در هند داشت. اما Maestri می‌گوید که اپل در مورد سایر بازارهای نوظهور نیز هیجان‌زده است.

بدیهی است که چین بزرگترین بازار نوظهور ما است. اما وقتی شروع به نگاه کردن به کشورهایی مانند هند، عربستان سعودی، مکزیک، ترکیه، البته برزیل، مکزیک و اندونزی می کنیم، اعداد زیاد می شوند و ما بسیار خوشحال می شویم زیرا آنها بازارهایی هستند که سهم بازار ما پایین است، جمعیت آن زیاد است و در حال رشد است و محصولات ما واقعاً در این بازارها پیشرفت زیادی می کنند. میزان اشتیاق به برند بسیار بالاست.

رکورد جدید سه ماهه خدمات

در نهایت، جای تعجب نیست که این شرکت یک سه ماهه دیگر را برای خدمات با 14 درصد افزایش نسبت به سال گذشته گزارش کرد. پایگاه کاربر نصب شده دستگاه های اپل همچنان در حال رشد است و در نتیجه تقاضا برای همه چیز از حافظه iCloud گرفته تا Apple Music گرفته تا Apple Sports جدید افزایش می یابد.

علاوه بر این، این شرکت مبالغ فزاینده ای را از معامله پرسود خود به دست می آورد تا گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض دستگاه های اپل حفظ کند که حدود 15 درصد از کل سود سازنده آیفون را تشکیل می دهد. باز هم، هر چه بیشتر از این دستگاه ها استفاده شود، مبلغی که گوگل مایل به پرداخت آن است بیشتر می شود.

عکس از پروژه واقعیت آب و هوا در Unsplash. رونویسی: شش رنگ.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی