تیم کوک می گوید که شکایت ضد انحصار وزارت دادگستری علیه اپل “اشتباه” است


اپل نتایج سه ماهه دوم مالی 2024 را در روز پنجشنبه اعلام کرد که اندکی از انتظارات با درآمد 90.75 میلیارد دلار فراتر رفت. در طی یک مصاحبه، کوک همچنین لحظاتی را در مورد شکایت ضد انحصار وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) علیه اپل صحبت کرد و آن را “اشتباه” خواند.

اپل در برابر شکایت ضد انحصار وزارت دادگستری مقاومت می کند

مدیر عامل اپل گفت CNBC (از طريق لبه) که پرونده “اشتباه” است و تأیید کرد که شرکت با آن مبارزه خواهد کرد. کوک همچنین در این مصاحبه اشاره کرد که نمی‌خواست این دعوای ضد انحصار به یک “حواس پرتی” برای اپل تبدیل شود.

من فکر می کنم این پرونده اشتباه است و ما با آن مبارزه خواهیم کرد.» وظیفه من این است که مطمئن شوم باعث حواس پرتی نمی شود. و بنابراین، می دانید، اگر به آنچه آنها در تلاش هستند نگاه کنید، اساساً از قانون برای تعریف نحوه طراحی محصولات استفاده می شود. کوک پنجشنبه گفت و نباید اینطور باشد.

برای آن‌هایی که نمی‌دانند، وزارت دادگستری آمریکا پس از سال‌ها تحقیق درباره اپل در ماه مارس رسماً علیه اپل شکایت کرد.

وزارت دادگستری بر این باور است که اپل با ایجاد مشکل برای کاربرانش برای انتقال به پلتفرم‌های دیگر، محدود کردن فناوری‌های آیفون به برنامه‌ها و سرویس‌های خود، اختصاص iMessage به دستگاه‌های اپل، با محدود کردن کیف پول‌های دیجیتال شخص ثالث و محدود کردن اپل، رفتار ضدرقابتی انجام داده است. به سازگاری نگاه کنید.

اپل در پاسخ گفت که این شکایت “ما را تهدید می کند” و اصول این شرکت را تضعیف می کند. اپل همچنین می‌گوید که این شکایت با اجازه دادن به دولت‌ها برای تعیین نحوه طراحی فناوری، یک «سابقه خطرناک» ایجاد می‌کند.

در اروپا، اپل قبلاً مجبور شده است iOS را برای بارگذاری جانبی باز کند و برخی از قوانین فروشگاه App را به دلیل قانون ضد انحصار بازارهای دیجیتال (DMA) تغییر دهد. اگر وزارت دادگستری پیروز شود، ممکن است در آینده در ایالات متحده اتفاق مشابهی بیفتد.

همچنین بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی