اپل دارایی هایی برای توسعه هوش مصنوعی مولد خود دارد


پس از اعلام درآمد سه ماهه دوم سال مالی 2024 اپل، تیم کوک، مدیر عامل اپل، طی تماسی با سرمایه گذاران، به لوکا ماستری مدیر مالی این شرکت پیوست. در طی آن تماس، کوک مجدداً هوش مصنوعی مولد آینده اپل را مورد تمسخر قرار داد و گفت که این شرکت نسبت به رقبای خود مزایایی دارد.

تیم کوک دوباره هوش مصنوعی مولد اپل را مسخره کرد

کوک در مورد WWDC 2024 که ماه آینده برگزار می‌شود، گفت که از افشای آنچه شرکت روی آن کار می‌کرد هیجان‌زده است. در حالی که او به صراحت اعلام نکرد که ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در iOS 18 در دسترس خواهد بود، اما گفت که اپل به انجام “سرمایه گذاری قابل توجه” در هوش مصنوعی مولد ادامه می دهد و این شرکت به زودی “چیزهای بسیار جالب” را با مشتریانش به اشتراک خواهد گذاشت.

مدیر اجرایی در تماس با سرمایه گذاران گفت: «ما نسبت به فرصت خود در زمینه هوش مصنوعی مولد بسیار خوش بین هستیم.

اگرچه کوک قبلاً گفته بود که اپل در تماس‌های قبلی خود روی هوش مصنوعی کار می‌کند، اما مدیر اجرایی این بار اظهارات جسورانه‌تری داشت. او می گوید اپل “مزایایی” دارد که هوش مصنوعی مولد این شرکت را از رقبا متمایز می کند. به عنوان مثال، مدیر اجرایی به موتور عصبی در تراشه های سیلیکون اپل و همچنین تمرکز شرکت بر حفظ حریم خصوصی اشاره کرد.

ما به قدرت تحول و نوید هوش مصنوعی اعتقاد داریم و معتقدیم مزایایی داریم که ما را در این دوره جدید متمایز خواهد کرد، از جمله ترکیب منحصر به فرد اپل از ادغام یکپارچه سخت افزار، نرم افزار و خدمات، سیلیکون انقلابی اپل با سیستم عصبی پیشرفته ما. فن آوری. نیروهای محرک و نگرانی دائمی ما برای حفظ حریم خصوصی، که زیربنای همه چیزهایی است که ایجاد می کنیم.

شایعات گسترده ای وجود دارد که اپل در تلاش است تا در اواخر سال جاری مجموعه ای از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را به سیستم عامل های خود معرفی کند. برخی از این ویژگی‌ها ماه آینده در WWDC معرفی خواهند شد. این شامل مواردی مانند ربات چت، لیست های پخش هوشمند Apple Music و دستیار ناوبری سافاری برای خلاصه کردن مقالات می شود.

این شرکت مدل زبان خود را برای کار کاملا آفلاین توسعه داده است، اما همچنین در حال مذاکره با OpenAI و گوگل برای مجوز فناوری های آنها برای iOS 18 است.

همچنین بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی