خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت 17 بهمن دیجی سنتر | 9to5mac Farsi

با توجه به این مرور مختصر، اگه قصد خرید موبایل‌های شیائومی رو دارین، می‌تونین با توجه به نیاز، بودجه و کاربری‌تون، یکی از سری‌های این برند رو انتخاب کرده و بین گوشی‌های اون مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین. پک و رام گوشی‌های شیائومی در آسیاتل چیست؟گوشی‌های شیائومی در نسخه‌های مختلفی تولید و وارد بازار میشوند، این گوشی‌های چینی در دو نسخه چین و گلوبال (و گاها هند) تولید میشوند. آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است. بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند. مشکلات اقتصادی حاکم بر کل جهان ناشی از ویروس کرونا در این کاهش فروش تأثیر داشته است.

  • برای کاهش قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل 12T از فریم پلاستیکی در اطراف بدنه استفاده شده است.
  • اما برای خرید مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فرنا، بهترین محصولات شیائومیرا باقیمتی استثنائی بررسی و خرید کنید.
  • باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید.
  • شرکت جاه‌طلب چینی خیلی زود تصمیم به حضور در بازار بین‌المللی گرفت و در همین راستا در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ یکی از کارمندان اسبق گوگل با نام Hugo Barra را به خدمت گرفت.

آسیاتل یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های مشهد است که در زمینه فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت میکند. شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و سایر برندهای مطرح بازار را در فروشگاه آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید. در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد. البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است.

همین گوشی در سال بعد به همراه می ۴ اولین نمایندگان شیائومی در بازارهای خارج از چین شامل سنگاپور، اندونزی، برزیل و چین شدند. برای فلش کردن گوشی های شیائومی به دو نرم افزار mi unlock و mi flash نیاز خواهید داشت. از آن‌جایی که برخی فروشندگان سودجو با فلش کردن رام گلوبال روی گوشی‌های پک چین اقدام به فریب کاربران و فروش گوشی با قیمت گران‌تر می‌کردند، شیائومی از سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت موانعی را برای جلوگیری از اینگونه اقدامات به وجود بیاورد. مجله خبری محصولات اپل در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد. این برند خیلی زود، احتمالا برای مقابله با تحریم‌های احتمالی آمریکا، مستقل اعلام شد و تا کنون گوشی‌های پرفروش زیادی را روانه بازار کرده است. Mi.com که دامنه اصلی کمپانی شیائومی محسوب می‌شود چیزی در حدود 3.6 میلیون دلار برای این کمپانی هزینه داشته است.

گوشی شیائومی Redmi K40 Pro Plus

گوشی های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند. کلام آخر این که خرید گوشی‌ های شیائومی، تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند. با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید. برای کمک به شما در جستجوی بهترین گوشی شیائومی، در اینجا لیستی از گوشی های مقرون به صرفه شیائومی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. از تلفن های ساده ارزان تا گوشی های ممتاز، گوشی های شیائومی همه چیز را برای شما آماده کرده اند.

هزینه 3.6 میلیون دلاری شیائومی برای خرید دامین

در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند. اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت. پایاتلکام فعالیت خود را به عنوان شرکت رسمی وارد‌کننده گوشی شیائومی، اپل، سامسونگ و لوازم جانبی در ایران آغاز نموده است. شما همراهان گرامی می‌توانید به منظور خرید محصولات، گجت‌ها، اکسسوری‌های تلفن همراه و لوازم جانبی با گارانتی معتبر با ما در ارتباط باشید. گوشی‌های هوشمند نیز همانند بسیاری از تجهیزات الکترونیکی دیگر، دارای عمر مفید هستند که پس از گذشت این زمان، با افت عملکرد پردازنده و رم مواجه می‌شوند.

موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند. شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است.

این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، می‌تواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند. با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگی‌های دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمی‌دهند و همین که می‌توانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیت‌های عالی داشته باشند، برایشان کافی است. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند.

البته گوشی‌هایی با ظرفیت 128 و یا 258 گیگابایت هم در حال افزایش هستن و می‌تونین طبق نیازتون یکی از اون‌ها رو انتخاب کنین. با اینکه همه گوشی‌های هوشمند مدعی ثبت بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر هستن، اما معمولاً در برندهای مختلف، کیفیت تصاویر تفاوت واضحی با همدیگه دارن. اگه ترجیح می‌دین که انواع فیلم و سریال رو با گوشی تماشا کنین یا ساعت‌های زیادی رو به بازی‌های ویدئویی اختصاص می‌دین، داشتن یک گوشی با صفحه بزرگ‌تر برای شما مناسب‌تره. انتخاب صفحه ‌نمایش در زمان خرید گوشی فقط به نوع استفاده شما بستگی داره. طبیعیه که با وجود تنوع خیلی بالای انواع گوشی شیائومی، برای خرید یکی از اون‌ها دچار سردرگمی بشین. MIUI رابط کاربری اختصاصی گوشی شیائومی هست که نسخه‌های مختلفی از اون عرضه شده.

http://1gamer.ir