گزارش می‌گوید آیفون 15 پرو مکس با شکست سامسونگ به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان تبدیل شد


امروز گزارش جدیدی از Counterpoint Research در مورد وضعیت عرضه جهانی گوشی های هوشمند داریم. جدیدترین آیفون گران‌قیمت از همه مدل‌های دیگر آیفون محبوب‌تر بود و بهترین انتخاب نسبت به گوشی‌های هوشمند پرچمدار و میان‌رده سامسونگ بود.

کانترپوینت آخرین گزارش خود را صبح امروز در وب سایت خود به اشتراک گذاشت که در آن 10 گوشی هوشمند پرفروش در سه ماهه اول سال 2024 نسبت به سال 2023 نشان داده شده است.

در زیر، چهار اسلات برتر توسط آیفون 15 پرو مکس، آیفون 15، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 14 گرفته شده است و پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در رتبه پنجم قرار دارد.

گلکسی A15 5G و A54 در رتبه های ششم و هفتم قرار گرفتند، در حالی که آیفون 15 پلاس در رتبه هشتم قرار گرفت. گلکسی S24 و A34 10 گوشی برتر را تکمیل می کنند.

با توجه به داده‌های خود، کانترپوینت اشاره می‌کند که مدل پایه آیفون عموماً در فصل‌های غیرفصلی فروش بیشتری نسبت به نسخه (های) Pro دارد، اما این بار نه:

قابل ذکر است که نسخه Pro Max برای اولین بار در طول سه ماهه غیرفصلی اپل به رتبه اول رسید که نشان دهنده روند رو به رشد ترجیح مصرف کنندگان برای گوشی های هوشمند درجه یک است.

از طریق جستجوی نقطه مقابل

کانترپوینت تخمین می زند که فروش مدل آیفون پرو بیش از 60 درصد از درآمد گوشی های هوشمند اپل را ایجاد کرده است. و این شرکت رشد قوی را از سه ماهه اول سال 2020 نشان می دهد، جایی که دستگاه های Pro 24 درصد از فروش آیفون را به خود اختصاص دادند، در مقایسه با بیش از 50 درصد از مدل های Pro در سه ماهه اول سال 2024.

کانترپوینت معتقد است که یکی از عواملی که در افزایش فروش گوشی های هوشمند ممتاز نقش دارد این است که مشتریان قبل از ارتقا دستگاه های خود را مدت بیشتری نگه می دارند. با نگاهی به آینده، او انتظار دارد که تعداد بیشتری از 10 گوشی هوشمند برتر سهم بیشتری از کل فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهند.

داده های Counterpoint از روندی پشتیبانی می کند که در ژانویه از دو شرکت مختلف مشاهده کردیم که اپل در سال 2023 در سطح جهانی از سامسونگ پیشی گرفته است.

اگرچه اخبار حرکت مثبتی را برای سهم بازار آیفون های رده بالای اپل نشان می دهد، فروش کلی آیفون در سه ماهه اول (سه ماهه دوم مالی اپل) در سال 2024 در مقایسه با سال 2023، 10 درصد کاهش یافت. ربع

در پوشش کامل درآمد اپل ما بیشتر بخوانید:

تصویر بالا توسط 9to5Mac

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی