پایه قابل تنظیم iPad TwelveSouth مخفیانه یک لوازم جانبی همه کاره آیفون است


TwelveSouth اخیراً آخرین محصول خود HoverBar Duo را برای آزمایش با FaceTime در Apple TV 4K برای من ارسال کرده است. HoverBar Duo در درجه اول به عنوان پایه قابل تنظیم iPad برای استفاده بدون هندز از تبلت به بازار عرضه می شود. با این حال، ورود FaceTime برای Apple TV 4K HoverBar Duo را به یک راه حل همه کاره برای قرار دادن کامل دوربین آیفون شما تبدیل می کند. قبل از اینکه آن را با FaceTime در Apple TV 4K امتحان کنید، TwelveSouth HoverBar Duo از بسیاری جهات دیگر با آیفون مفید بود.

مشخصات TwelveSouth HoverBar Duo (Gen 2).

  • پایه آزادسازی سریع کاملاً قابل تنظیم برای نگه داشتن تبلت ها تا عمق 2 فوت در هوا.
  • Gen 2 زبانه QuickSwitch را برای جابجایی بین پایه وزن دار و گیره قابل تنظیم بدون ابزار معرفی می کند.
  • این گیره برای دستگاه های 5 اینچ تا 8.5 اینچ مناسب است. گیره به سطوح از 0.4 تا 1.4 اینچ متصل می شود.
  • بازو دارای دو نقطه محوری است در حالی که گیره در هر جهت می چرخد.
  • وزن: 0.22 پوند / 0.1 کیلوگرم.
  • رنگ: مشکی یا سفید مات جدید.
  • در دسترس بودن: فروخته شده توسط آمازون، TwelveSouth، اپل به قیمت 79.95 دلار.

پایه دوربین پیوسته همه کاره برای آیفون

اول از همه، HoverBar Duo یک همراه عالی برای هر یک از سرگرمی های من است. آیفون تیونر من (GuitarTuna) و راهنمای ریف من (Tabs) هنگام نواختن گیتار است. همچنین به این ترتیب ویدیوهای جلسه را ضبط می کنم تا بعداً بازبینی و پخش شود. اگر نزدیک مک خود باشم، از آیفون به عنوان وب کم برای Photo Booth استفاده می کنم. در غیر این صورت، من آیفون را در جایی نگه می دارم و به بهترین ها امیدوار هستم. از زمانی که پایه HoverBar Duo را دریافت کردم، این روش ترجیحی من برای قرار دادن درست تلفنم بوده است.

ثانیا، HoverBar Duo برای استفاده از آیفون و دوربین تداومی برای تماس ویدیویی در مک نیز عالی است. بازوی قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که دوربین را دقیقاً در جایی که می خواهید بدون نصب گوشی خود بر روی درب لپ تاپ خود قرار دهید. پایه‌های آیفون MagSafe برای نمایشگرهای دسکتاپ وقتی در هر سیاره‌ای با جاذبه استفاده می‌شوند ترسناک‌تر هستند. HoverBar Duo برای نصب iPad طراحی شده است، بنابراین آیفون در مقایسه با یک پر است.

سوم، بیایید فقط بگوییم که دخترم مدام HoverBar Duo را از روی میز من می‌دزدد. این برای چیست ؟ دیده‌ام که او از HoverBar Duo برای تماس‌های FaceTime استفاده می‌کند، ویدیو تماشا می‌کند، آرایش می‌کند و میز من را به یک غرفه سلفی تبدیل می‌کند. من می گویم که مهر تایید خود را دارد.

در نهایت، من HoverBar Duo را برای استفاده از FaceTime در Apple TV 4K امتحان کردم. چه می توانم بگویم ؟ که کار می کند! بازوی قابل تنظیم به شما امکان می دهد ظاهر ویدیوی خود را مطابق میل خود تنظیم کنید و پایه محکم به این معنی است که آیفون شما از بالای تلویزیون شما پایین نمی آید. و به طور جدی، اگر سعی نکرده اید آیفون خود را در نزدیکی Apple TV به FaceTime روی صفحه نمایش بزرگ قرار دهید، باید آن را امتحان کنید. به سرعت بسیار طبیعی می شود، تقریباً مانند نشستن روبروی کسی در همان مکان.

FaceTime از Apple TV 4K (از iPhone در HoverBar Duo)

نتیجه

با این حال، قفل واقعی برای من این است که یک پایه بازوی قابل تنظیم iPad چقدر می تواند برای آیفون همه کاره و کاربردی باشد. HoverBar Duo یک قطعه ساختاری محکم و با طراحی خوب است و روکش سفید مات کاملاً خنک است. خودتان HoverBar Duo را امتحان کنید تا ببینید آیا موافق هستید یا خیر.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی