قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | 9to5mac Farsi

شیائومی را میتوان یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده و فروش گوشی های هوشمند در دنیا دانست که در سال 2021 شیائومی توانست به رتبه اول پرفروش ترین گوشی در دنیا برسد و اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. رده‌ی گوشی شیائومی می مکس چندین سال است که گوشی جدیدی به بازار معرفی نکرده است. رده‌ی Mi Max مشخصات ضعیف‌تری و طراحی قدیمی‌تری در مقایسه با رده‌های می و می نوت دارد ولی باتری‌های آن‌ها ظرفیت‌هایی باورنکردنی دارند. جدیدترین محصول از این رده، گوشی شیائومی می مکس ۳ است که دارای یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است. با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخه‌ی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است.

کمپانی شیائومی در سال 2014 دامنهmi.com را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری و این دامنه را جایگزین Xiaomi.com کرد. این گوشی از پرچم داران پرفروش شیائومی است که با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 5G عملکردی فوق العاده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این گوشی سطح بالا به یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز شده است که میزان روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهد. در قاب پشتی آن دوربین های سه گانه با لنز اصلی 108 مگا پیکسلی قرار دارد. MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد. البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد.

شرکت شیائومی با ایجاد تغییرات مختلفی در رابط کاربری خودش، شباهت MIUI رو به iOS افزایش داده بود که باعث بروز انتقادات جدی نسبت به اون شد. اما با مشاهده نارضایتی کاربرها، شکل ظاهری اون رو به حالت قبلیش برگردوند. بعد از اون شیائومی بقیه گروه‌ها رو هم مد نظر قرار داده و تلاش کرد تا برای هر گروهی، یک سری گوشی اختصاصی طراحی کنه. به این دلیل گوشی شیائومی نسبت به همه کمپانی‌های بزرگ، فروش خیلی بیشتری رو ثبت کرد و تونست رقبای بزرگش رو هم شکست بده. این سری با هدف ارائه بهترین کیفیت و خدمات در زمینه بازی‌های ویدیویی به بازار عرضه شدن و بین گیمرها محبوبیت زیادی دارن.

  • در حالی که امسال سامسونگ آخرین پرچم‌دار خودش یعنی S21 Ultra رو مجهز به شارژر 25 واتی کرده شیائومی گوشی Mi 11 Ultra رو به یک شارژ فوق سریع ۶۷ واتی مجهز کرده.
  • شما همراهان گرامی می‌توانید به منظور خرید محصولات، گجت‌ها، اکسسوری‌های تلفن همراه و لوازم جانبی با گارانتی معتبر با ما در ارتباط باشید.
  • سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند.
  • درسته که قیمت روز گوشی‌های شیائومی مثل همه محصولات دیگه متغیره؛ اما برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل شیائومی می‌تونین همیشه به ایسل اعتماد کنین.

با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند. پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 2022 دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

در واقع این برند برای تمام اقشار جامعه محصولی خاص طراحی کرده تا افراد بتوانند با توجه به بودجه و نیاز خود به سراغ بهترین گوشی شیائومی بروند. ما گوشی هایی را برای شما آورده ایم که در همه منابع بررسی تلفن دارای رتبه برتر هستند. ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم.

گوشی موبایل ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

اما در ادامه‌ی راه و در سال ۲۰۱۶ این شرکت با یک طراح فرانسوی به نام فیلیپ استارک وارد همکاری شد. همه ما، این کمپانی چینی را با محصولات هوشمند خود نظیر گوشی، مچ‌بند هوشمند و یا پاوربانک می‌شناسیم اما شیائومی خود را تنها به تولید این محصولات محدود نکرده است و سبد محصولات خود را بسیار متنوع‌تر کرده است. لامپ هوشمند، ربات جاروبرقی، کفش ورزشی هوشمند، دوربین امنیتی و پهپاد نیز بخش دیگری از محصولاتی هستند که توسط شیائومی به بازار عرضه شده‌اند.

گوشی شیائومی ردمی

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 5G با ظرفیت 128گیگابایت و رم 6 گیگابایت جزو گوشی های میان رده است که از نظر فنی دارای عملکرد مناسبی است. اگر قصد بازی با گوشی دارید یکی مجله خبری محصولات اپل از فناوری های که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید نرخ نوسازی است. هر چه نرخ نوسازی بالاتر باشد کیفیت تصاویر بهتر خواهد بود البته مصرف باتری نیز بیشتر می شود.

اگر به دنبال گوشی هوشمندی کارآمد و ارزان هستید، گوشی های شیائومی برای شما مناسب هستند. در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید. زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید. شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند. جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آن‌ها را به گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است.

http://1gamer.ir