قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۴ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

همچنین شما می‌توانید ویجت‌هایی را به این بخش اضافه کنید و امکان سفارشی‌سازی صفحه قفل از طریق سیستم عامل آی او اس 16 وجود خواهد داشت. گوشی آیفون 14 پرو مکس به تازگی با طراحی جذاب و مشخصات بهبود یافته رونمایی شده است. با وجود ابعاد مشابه آیفون ۱۴ پلاس، نسخه پرو مکس آیفون 14 از حاشیه صفحه نمایش باریک تری برخوردار بوده و نوع چینش دوربین ها و جنس بدنه همه نشان دهنده این تفاوت هستند تا تفاوت وبلاگ 9to5mac.ir بین این دو محصول بیش از پیش نمایان شود. بعد از مدت ها انتظار بالاخره اپل از قدرتمندترین گوشی خود رونمایی کرد که آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس می باشد. درست مانند آیفون 13، حافظه ذخیره‌سازی داخلی در نسخه پایه از 128 گیگابایت شروع می‌شود و نسخه‌های 256 و 512 گیگابایتی نیز موجود خواهد بود. با وجود شباهت‌ها نسبت به مدل سال گذشته، اما در اینجا یک پیشرفت جزئی در بخش باتری مشاهده می‌شود.

  • طبق بررسی‌ها گوشی هوشمند آیفون 14 با وزن 172 گرمی نسبت به آیفون 13 دو گرم سبک‌تر شده که می‌توان گفت به‌ خاطر نبود درگاه سیم کارت فیزیکی است.
  • در حالی که 14پرو و 14 پرومکس تمام صفحه هستند و هیچ گونه بریدگی در ان وجود ندارد.
  • اپل بالاخره از دوربین باکیفیت‌تری برای گوشی‌های خودش استفاده کرده که از تکنولوژی بینینگ چهار به یک استفاده می‌کند.
  • احتمالاً اپل برای دو مدلآیفون 14 پرووآیفون 14 پرو مکسبه سراغ دوربین­های 48 مگاپیکسلی خواهد رفت تا ثبت عکس‌هایی با جزئیات بیشتر و کنترل بهتر بر نور و در نتیجه کیفیت کلی را امکان­پذیر کند.
  • روی این قسمت می‌توانید موسیقی را هم کنترل کنید و با لمس و نگه داشتن داینامیک آیسلند می‌توانید به کنترل موسیقی دسترسی پیدا کنید.
  • اما در کنار این‌ها، چند دلیل هم وجود دارد که باعث می‌شود فعلا از خریدن آیفون 14 پرو و پرو مکس دست بکشیم.

همین موضوع باعث شده تا تصمیم بگیریم در این مقاله به بررسی غیر رسمی و احتمالی قابلیت‌ها مشخصات آيفون 14 بپردازیم. آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده‌ای توانسته‌اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی را از آن منتشر کنند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی از آنجایی که حسگر بزرگ‌تری دارد، نور بیشتری جذب می‌کند و به همین دلیل در شب هم عکس‌های زیبا‌تر و با کیفیت‌تری ثبت خواهد کرد.

رمزتان را گم کرده‌اید؟

از دیگر ویژگی‌هایی که در iOS 16 مشاهده می‌کنید، ارتباط ماهواره‌ای است. البته که این ارتباط ماهواره‌ای تنها در آمریکا و کانادا فعال است و در کشورهای دیگر در دسترس نیست. این ویژگی باعث می‌شود که حتی اگر به پوشش آنتن موبایل دسترسی نداشته باشید، بتوانید با ارتباط ماهواره‌ای لوکیشن و پیام‌های خودتان را به افراد مختلف ارسال کنید. مشتریان می‌توانند پیش‌سفارش‌ این محصول را از روز جمعه، 9 سپتامبر، ساعت 5 صبح به وقت و 11 بعد از ظهر به وقت آغاز کرده و در نهایت آیفون 14 پرو خود را از تاریخ ۱۶ سپتامبر (25 شهریور) به بعد تحویل بگیرند. سایر دکمه‌ها و درگاه‌ها مانند دکمه پاور، نوار لغزنده سایلنت کردن، دکمه تنظیم صدا، میکروفون‌ها و بلندگوهای استریو بدون تغییر نسبت به گذشته در این گوشی نیز ظاهر شده‌اند.

ایفون ۱۴ پرو مکس بنفش

همچنین جدولی از مهم‌ترین مشخصات فنی iPhone 14 Pro Max تهیه شده است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد. یک موتور فوتونیک نیز برای کمک به ثبت عکس‌ها در نور کم روی این گوشی قرار گرفته است. سنسور فوق عریض نیز مانند آیفون 13 از دیافراگم f/1.8 برخوردار خواهد بود. از نظر ویژگی‌ها نیز لرزشگیر سنسور شیفت که در آیفون 13 معرفی شده بود، دوباره وجود دارد. اسمارت اچ دی آر 4، حالت پرتره با بوکه پیشرفته و کنترل عمق تصویر و حالت شب با دیپ فیوژن از دیگر ویژگی‌های دوربین آیفون 14 هستند.

جدیدترین بررسی‌های ویدئویی محصول

فقط به جای اینکه تاچ آیدی با دکمه پاور ادغام شود، قرار است در زیر نمایشگر و به صورت یک دکمه گرد تعبیه می شود. دقیقاً مانند آيفون 4 و بسیاری از سنسورهای اثر انگشت در بهترین تلفن های اندرویدی که در پایین نمایشگر قرار گرفته است. با این حال، در این ویدیو می‌توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد. عکس‌ها در کل کیفیت خوبی ارائه می‌کنند و این موضوع می‌تواند از تاثیرات Photonic Engine باشد که به شکل انحصاری روی گوشی‌های آیفون ۱۴ قرار گرفته است. تراشه A16 از ۱۶ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد که یک میلیارد از تعداد ترانزیستورهای A15 بیشتر است.