فروش آیفون در چین 25 درصد افزایش یافت زیرا اپل از جایگاه اول به پنجم رسید


بر اساس داده های جدید شرکت تحقیقاتی Canalys، مشکلات اپل در چین همچنان ادامه دارد. این داده ها نشان می دهد که نه تنها اپل در سه ماهه اول سال 2024 رتبه اول را در چین برای فروش گوشی های هوشمند از دست داد، بلکه تا رده پنجم سقوط کرد.

حمایت شده توسط Incogni: آیا آیفون شما به دلیل تماس های ناخواسته منفجر می شود؟ هرزنامه با فروش اطلاعات شخصی شما شروع می شود. کارگزاران داده اطلاعات شخصی شما را استخراج کرده و به بالاترین قیمت پیشنهادی می فروشند، از جمله آدرس منزل، شماره تلفن و حتی SSN شما. ناشناس اطلاعات شخصی شما را از وب حذف می‌کند، فوراً هرزنامه را متوقف می‌کند و شما را تحت کنترل نگه می‌دارد

طبق گزارش Canalys، اپل در سه ماهه اول سال 2024 تعداد محموله های خود را در چین به 10 میلیون دستگاه رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش داشته است. این به اپل سهم 15 درصدی از بازار گوشی های هوشمند چین را می دهد که در مقایسه با 20 درصدی که در همان زمان در سال گذشته داشت، کمتر است.

در اینجا تفکیک کامل محموله ها و رشد سالانه در چین برای سازندگان گوشی های هوشمند در سه ماهه اول آمده است:

تامین کننده Q1 2024
محموله (میلیون ها)
Q1 2024
سهم بازار
Q1 2023
محموله (میلیون ها)
Q1 2023
سهم بازار
سالانه
رشد
هواوی 11.7 17% 6.8 ده درصد 70%
OPPO 10.9 16% 12.6 19% -14٪
افتخار و احترام 10.6 16% 9.7 14% 9%
زنده 10.3 15% 11.3 17% -9٪
سیب 10.0 15% 13.3 20% -25٪
دیگران 14.2 21% 13.8 20% 3%
جمع 67.7 100% 67.6 100% 0%

همانطور که می بینید، هواوی به عنوان یک برنده بزرگ در سه ماهه ظاهر شد و رشد سالانه 70 درصدی را تجربه کرد. لوکاس ژونگ، تحلیلگر تحقیقاتی در Canalys، می‌گوید که این امر را می‌توان تا حدی به نابینایی اپل توسط هوش مصنوعی مولد نسبت داد:

گوشی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی ژنرال فرصت های قابل توجهی را برای فروشندگان چینی فراهم می کند تا در سال 2024 خود را در سطح بالایی متمایز کنند و اپل را در بازار خانگی خود به چالش بکشند. Canalys پیش بینی می کند که گوشی های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی ژنرال در سال 2024 به 12 درصد از محموله ها در سرزمین اصلی چین خواهند رسید که بالاتر از میانگین جهانی 9 درصدی است. فروشندگان با توسعه موارد استفاده جالب از هوش مصنوعی و ادغام ویژگی های هوش مصنوعی در جدیدترین محصولات پرچمدار خود با هزینه های بازاریابی قابل توجه برای آموزش مصرف کنندگان، فعالانه مشتریان را درگیر می کنند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل ماه گذشته به چین سفر کرد و از فروشگاه های اپل، شرکای زنجیره تامین، مقامات دولتی و غیره بازدید کرد. هفته گذشته اپل به درخواست دولت چین مجبور شد اپلیکیشن های کلیدی مانند تلگرام، سیگنال، واتس اپ و Threads را از اپ استور در چین حذف کند.

گزارش کامل Canalys در وب سایت آن موجود است.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی