کاربران اپل دیگر نمی توانند بدون هیچ توضیحی به Apple ID خود دسترسی داشته باشند


به نظر می رسد امروز عصر یک قطعی فزاینده Apple ID بر روی کاربران تأثیر می گذارد. تعدادی از افراد در شبکه های اجتماعی می گویند که جمعه شب در چندین دستگاه از Apple ID خود خارج شده اند و مجبور شده اند رمز عبور خود را قبل از ورود مجدد به سیستم بازنشانی کنند.

آیا از Apple ID خود خارج شده اید؟

ما اولین راهنمایی خود را در این مورد حدود ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی دریافت کردیم. در ساعات بعد، این موضوع در شبکه های اجتماعی قوت گرفت.

صفحه وب وضعیت سیستم اپل نشان نمی‌دهد که هیچ یک از سرویس‌های آن امروز عصر با مشکل مواجه شده است. با این حال، از گزارش های منتشر شده در شبکه های اجتماعی مشخص است که اتفاق عجیبی در پشت صحنه اپل در حال رخ دادن است. برخی از ما اینجا در 9to5Mac نیز مستقیماً تحت تأثیر این مشکل قرار گرفتند.

افراد در همه دستگاه های خود از Apple ID خود خارج می شوند. اگر بخواهید با رمز اصلی Apple ID خود وارد شوید، حساب شما قفل خواهد شد. سپس قبل از اینکه بتوانید دوباره وارد شوید، باید رمز عبور خود را بازنشانی کنید. به نظر می رسد هیچ قافیه یا دلیلی وجود ندارد چرا اتفاق می افتد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا اتفاقی که جمعه شب روی می دهد ارتباطی با موضوع فعلی حملات بازنشانی رمز عبور دارد که ما چندین هفته است آن را دنبال می کنیم.

علاوه بر این، اگر محافظت از دستگاه دزدیده شده را فعال کرده باشید، خروج تصادفی از یک شناسه اپل می‌تواند باعث ایجاد سردرد شدیدی شود، اگر از یک مکان مطمئن دور هستید.

مشکل دیگر: اگر رمز عبور Apple ID خود را بازنشانی کنید، هر گذرواژه مخصوص برنامه ای که قبلاً از طریق iCloud تنظیم کرده اید نیز بازنشانی می شود.

من اطلاعات بیشتری از اپل درخواست کرده ام و اگر چیزی در پاسخ شنیدم به روز خواهم کرد. آیا امروز عصر از Apple ID خود در دستگاه های خود خارج شده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی