طبق گزارش ها، اپل با OpenAI برای تقویت ویژگی های iOS 18 مذاکره کرده است


برخی گزارش‌ها در ماه گذشته نشان دادند که اپل در حال مذاکره با گوگل برای استفاده از Gemini برای تقویت ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی است که به iOS 18 می‌آیند. اوایل امسال، 9to5Mac همچنین گزارش داد که اپل آزمایش داخلی را با ChatGPT OpenAI انجام داده است. حالا الف بلومبرگ این گزارش ادعا می کند که اپل مذاکرات با OpenAI را برای یک شراکت بالقوه از سر گرفته است.

اپل می تواند از ChatGPT OpenAI برای تقویت ویژگی های جدید iOS 18 استفاده کند

بر اساس گزارش امروز، این شرکت «بحث‌های جدیدی با OpenAI» درباره استفاده از فناوری‌های خود برای تأمین حداقل برخی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی که اواخر امسال برای آیفون و آی‌پد عرضه می‌شوند، آغاز کرده است. منابع آگاه به این موضوع می گویند که اپل می خواهد ابزارهای OpenAI را در iOS 18 ادغام کند.

بلومبرگ مارک گورمن می‌گوید مذاکرات بر روی استفاده از فناوری‌های OpenAI برای تقویت یک چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی در iOS 18 متمرکز است. مشخص نیست که آیا این ربات چت قرار است جایگزین سیری شود یا اپل آن را به عنوان دستیار مجازی کاملاً جدید معرفی کند. 9to5Mac من قبلاً ارجاعاتی به چارچوب جدید iOS “SiriSummarization” پیدا کرده ام که با ChatGPT ادغام می شود.

در همان زمان، به نظر می رسد که اپل همچنان در حال مذاکره با گوگل در مورد استفاده از Gemini در iOS است. این شرکت احتمالاً به دنبال بهترین معامله از نظر هزینه است. THE نیویورک تایمز ماه گذشته این مذاکرات را تایید کرد. همچنین شایعه شده است که اپل در حال مذاکره با بایدو برای کاربران چینی است، زیرا گوگل در آنجا تجارتی ندارد.

انتظار می‌رود که این شرکت بسیاری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را با iOS 18 و سایر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که در ماه ژوئن در WWDC 2024 معرفی می‌شوند، معرفی کند. اپل همچنین مدل‌های زبان خود را توسعه داده است که می‌توانند به‌صورت آفلاین کار کنند. با این حال، این مدل ها محدودتر هستند، بنابراین داشتن جایگزین های آنلاین برای ارائه نتایج دقیق تر ایده آل است.

ما اخیراً در مورد اینکه اپل چگونه می‌تواند مدل‌های آنلاین و آفلاین را ترکیب کند و شاید حتی برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را تحت یک دیوار پرداخت قرار دهد، حدس‌زنی کردیم.

همچنین بخوانید

  • اپل به سیستم هوش مصنوعی می‌آموزد که صفحه‌های اپلیکیشن را معنا کند – می‌تواند سیری پیشرفته را تقویت کند
  • اپل از WWDC متمرکز بر هوش مصنوعی «کاملاً باورنکردنی» انتقاد کرد

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

شما در حال خواندن 9to5Mac هستید – کارشناسانی که روز به روز اخباری را درباره اپل و اکوسیستم اطراف آن منتشر می کنند. مطمئن شوید که صفحه اصلی ما را برای همه آخرین اخبار بررسی کنید و 9to5Mac را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و لینکدین برای اطلاع بیشتر. شما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ داستان‌های منحصر به فرد، نظرات، روش‌ها را بررسی کنید و در کانال YouTube ما مشترک شوید





Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی