قیمت گوشی شیائومی ️ خرید انواع گوشی Xiaomi کالاتیک | 9to5mac Farsi

حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، درگاه ارتباطی USB Type-C 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. شیائومی هر ساله ده ها گوشی هوشمند را روانه بازار می کند و در سال 2022 از گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو مجله خبری محصولات اپل سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت رونمایی کرد. بازار رقابت گوشی های میان رده سنگین تر و جذاب تر شده است و برند شیائومی با ارائه محصولات متنوع، توانسته نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند دارای دو شیشه با صفحه نمایش تخت است که توسط گوریلاگلس 5 در جلو و شیشه مات در پشت محافظت می شود. برای کاهش قیمت گوشی موبایل شیائومی مدل 12T از فریم پلاستیکی در اطراف بدنه استفاده شده است.

اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است. پردازنده تلفن همراه شیائومی در میانمار دارای مشخصات بسیار بالا در سری اسنپدراگون هشت هسته ای و سرعت ساعت بالا است. کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند.

  • با تعیین نیازهاتون می‌تونین در زمان خرید اینترنتی گوشی شیائومی، همه مؤلفه‌های لازم رو بررسی کنین و مدلی رو انتخاب کنین که بیشترین امکانات لازم رو به شما ارائه می‌ده.
  • همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند.
  • بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید.
  • تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 ظرفیت باتری بسیار بالای 5000 میلی آمپری دارد.

گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. است و این شرکت تمرکز خود را برساخت گوشی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ قرار داده است درنتیجه با بهره‌گیری از نرم‌افزار قدرتمند و فوق‌العاده و نمایشگر باکیفیت و طراحی فوق‌العاده نظر افراد حرفه ای در گیمینگ را به خود جلب کرده است. طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری می‌کند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشی‌هایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشی‌های مناسب برای بازی تمرکز کرده است.

شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرده است. این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی هستید، میتوانید به سادگی یکی از گوشی های شیائومی را انتخاب کنید.

باتری این گوشی 5000 میلی امپر ظرفیت دارد و می تواند به صورت سریع، شارژ شود. اولین گوشی شیائومی در سال 2011 وارد بازار چین شد و پس از مدتی این کمپانی با تولید محصولات باکیفیت و بسیار ارزان قیمت، توانست سهم خوبی در بازار چین و جهان به دست آورد. با وجود اینکه بسیاری از ما هنوز دید خوبی به کالاهای چینی نداریم، اما شیائومی با کیفیت محصولات خود ثابت کرد این دیدگاه همیشه درست نیست و در مدت کوتاهی پس از تاسیس توانست با غول‌های تولیدکننده تلفن هوشمند در دنیا (سامسونگ و اپل) رقابت کند.

درواقع یکی از مواردی که در مورد محصولات این شرکت، به خصوص گوشی‌های شیائومی به عنوان مزیت رقابتی مطرح می‌شه، پایین بودن قیمت گوشی‌های شیائومی هست. البته بجز این این سری، در بقیه مدل‌های این برند هم می‌شه گوشی‌هایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب پیدا کرد که برای انواع بازی‌ها مناسب باشه. پس اگه می‌خواین یک گوشی پرچم‌دار با قیمت خیلی مناسب‌تر داشته باشین، خرید یکی از گوشی‌های سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی من به شماست. برای دیدن قیمت‌های گوشی‌های شیائومی سری پوکو می‌تونین به وب سایت ایسل مراجعه کنین. اولین گوشی این سری در سال 2018 و با اسم F1 معرفی شد و تا امروز انواع مختلفی از این سری به بازار ارائه شده که Poco X3 Pro یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی شیائومی در این سری هست.

Xiaomi 11T Pro 12/256GB Mobile Phone

علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. جالب است بدانید قیمت مناسب گوشی شیائومی بر نوع کیفیت و طراحی آن تأثیری نداشته است و با پیشرفت روزافزون فنّاوری، انواع گوشی‌ها با تنوع بیشتری بدون تأثیر قیمت وارد بازار می‌شوند. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدل‌های موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم. در صنعت تولید موبایل هیچ‌گاه نباید برند‌های نوظهور و جدید را دست کم گرفت. یکی از مهم‌ترین برند‌های جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد. ساخته هایی مانند مسواک برقی، پلوپز، چمدان، بالش مسافرتی و حتی قلم هم از جمله اقلام تولیدی شرکت شیائومی هستند. اگر با مشاهده واژه خودکار ذهنتان به سمت قلم های هوشمند رفته، سخت در اشتباه هستید! منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم.

این گوشی موبایل برای آنهایی که توقع زیادی از دوربین گوشی موبایل ندارند بهترین انتخاب است. با وجود پردازنده قدرتمندی که شیائومی در این نماینده خود استفاده کرده، می توانید بدون نگرانی از باگ یا هر گونه اختلال از آن برای انجام کارهای روزمره، بازی های اندرویدی با گرافیک بالا و اپلیکیشن های حرفه ای استفاده کنید. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G یکی از پرچمدارهای شرکت شیائومی است. دوربین اصلی گوشی سنسوری قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسلی از نوع واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع ultrawide و همچنین یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. در مورد باتری گوشی باید به قدرت 5000 میلی آمپر در کنار شارژر 67 واتی فست شارژ اشاره کرد.

شاید کسی در ابتدا باور نمی‌کرد که در حوزه رقابتی گوشی که برندهای بزرگی نظیر گوشی سامسونگ و گوشی آیفون و .. وجود دارند، یک برند چینی نوپا گوی رقابت را از تمام برندهای مطرح در سطح جهان برباید. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند. در حالی که امسال سامسونگ آخرین پرچم‌دار خودش یعنی S21 Ultra رو مجهز به شارژر 25 واتی کرده شیائومی گوشی Mi 11 Ultra رو به یک شارژ فوق سریع ۶۷ واتی مجهز کرده. شرکت‌های مختلف همیشه سعی می‌کنن فناوری‌های شارژ سریع رو برای گوشی‌های هوشمندشون ارائه بدن.

http://1gamer.ir