اپل به طور غیرقانونی از کارکنان خرده فروشی در نیویورک بازجویی کرد


اپل روز دوشنبه با صدور حکمی از سوی شورای کار آمریکا در مورد اینکه آیا این شرکت به طور غیرقانونی از کارمندانش درباره فعالیت‌های اتحادیه‌شان بازجویی می‌کند یا خیر، ضربه خورد. در این مورد، هیئت مدیره تصدیق کرد که اپل واقعاً به طور اجباری با کارکنان خرده‌فروشی خود در نیویورک مصاحبه کرده است.

اپل به طور غیرقانونی از کارگران خرده فروشی خود در مورد اتحادیه سازی پرسید

همانطور که گزارش شده است بلومبرگ، اپل به طور غیرقانونی از کارکنان خرده فروشی خود در فروشگاه مرکز تجارت جهانی در نیویورک بازجویی کرد. این حکم توسط سه نفر از اعضای هیئت ملی روابط کار منصوب شده توسط دموکرات ها صادر شد که با یافته های یک قاضی حقوق اداری موافق بودند.

شورای کار ایالات متحده در سال 2022 شکایتی علیه اپل ارائه کرد. نماینده کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) ادعا کرد که این شرکت “کارمندان را بازجویی کرده، ارسال آگهی های اتحادیه را محدود کرده و از کارمندان خواسته است که “آنها شاهد ضد اجباری هستند. سخنرانی های اتحادیه. در فروشگاه مرکز تجارت جهانی خود در نیویورک.

این اولین حکم علیه اپل توسط اعضای NLRB است. با این حال، آژانس “صلاحیت اعمال خسارات تنبیهی یا مسئول دانستن مدیران اجرایی را برای تخلفات شخصی ندارد.”

اپل با تعداد زیادی از کارگران خرده‌فروشی خود با اتحادیه‌های صنفی مواجه شده است. ماه گذشته، 104 کارمند اپل Short Hills در نیوجرسی دادخواستی برای عضویت در اتحادیه ارائه کردند و CWA آنها را نمایندگی می کند. این پنجمین فروشگاه اپل در ایالات متحده بود که به اتحادیه‌سازی رأی مثبت داد و به فروشگاه‌های اوکلاهاما سیتی، تاوسون، مریلند، آتلانتا و سنت لوئیس پیوست.

اپل سعی کرد از اتحاد فروشگاه های خود جلوگیری کند

در حال حاضر، تنها دو فروشگاه خرده فروشی اپل در ایالات متحده با موفقیت به اتحادیه تبدیل شده اند، در حالی که سه فروشگاه این کار را در بریتانیا انجام داده اند. این شرکت به روش های مختلف سعی کرد از اتحادیه شدن فروشگاه های دیگر جلوگیری کند. اپل جلساتی را با کارگران خرده‌فروشی برگزار کرد تا «درباره خطرات اتحادیه‌سازی بحث کند» و آنها را از صحبت با نمایندگان اتحادیه منصرف کند.

سال گذشته، اپل پس از متهم شدن به اقدامات غیرقانونی ضد اتحادیه، مجبور شد با یک حسابرسی مستقل از شیوه های کاری خود موافقت کند. این شرکت هنوز در مورد تصمیم امروز اظهار نظر نکرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی