اولین کارت های تیتانیومی اپل صادر شده در آستانه انقضا هستند


اپل کارت در سال 2019 در ایالات متحده راه اندازی شد و اگرچه استفاده از آن با Apple Pay بهترین راه حل است، اما این شرکت کارت فیزیکی تیتانیوم را ارائه می دهد تا دارنده آن بتواند در فروشگاه هایی که بدون تماس پرداخت را قبول نمی کنند، خرید کند. جالب اینجاست که اولین کارت های اپل صادر شده در آستانه انقضا هستند و اپل اکنون کارت های جدید را برای دارندگان کارت ارسال می کند.

برخی از کارت‌های تیتانیوم اپل در شرف منقضی شدن هستند

اولین مشتریانی که اپل کارت دارند، اکنون توسط اپل از طریق ایمیل مطلع می شوند که کارت تیتانیوم آنها در شرف اتمام است (از طریق MacRumors). از آنجایی که هیچ اطلاعاتی به غیر از نام دارنده اپل کارت تیتانیومی حک نشده است، کاربران نمی‌دانستند که کارتشان چه زمانی منقضی می‌شود – اما اکنون می‌دانیم که اعتبار آن حدود پنج سال است.

در این ایمیل، اپل می گوید که یک کارت جدید تیتانیوم به صورت خودکار به آدرس صورتحساب دارنده کارت ارسال می شود. این شرکت همچنین خاطرنشان می کند که مشتریان می توانند در تمام مکان هایی که Apple Pay را می پذیرند به استفاده از Apple Card ادامه دهند.

ما یک کارت تیتانیوم جایگزین را به آدرس صورت‌حساب شما ارسال می‌کنیم تا بتوانید از آن در مکان‌های فیزیکی استفاده کنید. به یاد داشته باشید، حتی بدون کارت فیزیکی، همچنان می‌توانید از Apple Card خود در هر مکانی که Apple Pay را می‌پذیرد استفاده کنید. کارت تیتانیوم جدید شما ظرف 2 هفته از تاریخ این ارتباط ارسال خواهد شد.

می‌توانید تا زمانی که کارت Titanium منقضی شود یا تا زمانی که کارت جدید را فعال نکنید، به استفاده از کارت Titanium خود ادامه دهید. همچنان می‌توانید از Apple Card با Apple Pay و شماره کارت مجازی خود برای خرید در تاجرانی که هنوز Apple Pay را قبول نکرده‌اند، با وارد کردن شماره خود از Wallet یا استفاده از Safari AutoFill استفاده کنید.

کیف کیف پول اپل کارت اپل

این شرکت همچنین می گوید که کارت جدید با برچسب حمل و نقل پیش پرداخت ارسال می شود تا دارندگان کارت بتوانند اپل کارت قدیمی خود را برای بازیافت به اپل ارسال کنند.

لازم به ذکر است که اپل کارت فقط در ایالات متحده موجود است.

همچنین بخوانید

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی