تمام چیزی که از آیفون ۱۴ اپل می دانیم ؛ بررسی تمامی اطلاعات موجود آیکلاریفاید

مشابه این اقدام در نسخه‌های قبلی پرچمداران اپل مثل iPhone 13 و iPhone 12 مشاهده شده است. همچنین دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا ظاهر استوانه‌ای نخواهند داشت و ظاهر آن‌ها گرد می‌شود. این موضوع می‌تواند یاد آور iPhone 5S باشد که از دکمه‌های گردی برای کم و زیاد کردن صدا پشتیبانی می‌کرد.

  • آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های موجود را ارائه می‌کند، اما ما می‌خواهیم اپل فناوری و سخت‌افزار دوربین خود را بیش از این پیش ببرد.
  • این ارتباط با قطعات و نرم‌افزار اختصاصی اپل مجهز شده و به کاربران اجازه می‌دهد ماهواره‌های موجود را پیدا نمایند و به آن‌ها متصل شوند.
  • شرکت اپل در طی رویداد Far Out از گوشی جدید آیفون 14 پرو رونمایی کرد.
  • حتی با وجود این پیشرفت ها، همچنان شباهت های زیادی به آیفون 13 خواهید یافت.
  • در این حالت با استفاده از پردازش‌های نرم‌افزاری بیشترین لزرش‌های ناشی از تکان دست یا حرکت حذف خواهند شد.

گوشی هوشمند اپل iPhone 14 همانند نسخه 13 از تراشه A15 Bionic استفاده می‌کند با این تفاوت که 6 گیگابایت رم دارد. دوربین اصلی آیفون 14 سنسوری 12 مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.5 و تراکم پیکسلی بزرگ‌تر (1.9 میکرون) دارد. موارد ذکر شده باعث می‌شوند عکس‌ها و ویدئوهایی بهتر با جزئیات بیشتر و نویز کمتر ثبت شود. همچنین حالت شب نیز به دلیل جذب دو برابری نور از محیط با افزایش کیفیت روبه‌رو شده است.

مشخصات و قیمت گوشی آیفون 14 پرو اپل

اگر این اتفاق رخ دهد، جهش بزرگی نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی آيفون 13 می‌باشد. با این حال مشخص نیست که حذف ناچ در تمامی مدل‌ها اعمال می‌شود یا تنها در مدل‌هایی خاص. با این حال انتظار کاربران این است که اپل دوربین سلفی را در یک سوراخ پانچ شده در قسمت چپ گوشی انتخاب کند. شرکت اپل نتوانست فروش مورد انتظار خود را از سری آيفون 12 مینی بدست بیاورد. با این حال با توجه به انتقاداتی که به این شرکت وارد شد، سری آیفون 13 مینی را نیز عرضه کرد.

انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر با itunes و سایر روش‌ها

همچنین قرار است قابلیت دیگری به نام pro motion به آیفون 14 اضافه شود و تجربه­ای جدید را برای کاربران به ارمغان آورد. شایعه دیگری که در مورد این گوشی جدید اپل وجود دارد، اتصال ماهواره­ای است. البته گویا این اتصال تنها مختص پیام­های اضطراری باشد و امکان مکالمه و دیتا بر بستر ماهواره وجود ندارد. در آیفون ۱۴ پرو مکس متوجه شدیم که می‌توانید با کیفیت 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه ویدئوهای سینماتیک ثبت کنید.

نظر خود را اضافه کنید.

شاید بتوان حذف مدل مینی را یکی از مهم‌ترین تغییرها در سری جدید گوشی‌های آیفون دانست که جای خالی آن با آیفون 14 پر شده و درعوض، مدل جدیدی به نام آیفون 14 پلاس به خانواده‌ی گوشی‌های اپل اضافه شده است. شرکت اپل یک سیستم دوربین کاملاً جدید برای آیفون 14 پرو و پرو مکس 9to5mac تدارک دیده است. این سیستم دوربین شامل اولین دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده شده در آیفون می‌شود. البته این سنسور در مواقع عادی، با ادغام 4 در 1 پیکسل‌ها تصاویر 12 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد. علاوه بر آن، دوربین جدید 12 مگاپیکسلی فوق عریض را نباید از قلم بیندازیم.