قیمت گوشی شیائومی امروز 18 بهمن زومیت | 9to5mac Farsi

فروش لوازم این فروشگاه مانند گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری به صورت آنلاین امکان پذیر است. شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود. شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است.

گوشی‌ های شیائومی پک چین محدودیت دارند و به صورت پیش فرض از تعداد زیادی برنامه چینی استفاده می‌کنند. ماجرای حذف شارژرها از درون جعبه از اپل آغاز شد و ایفون‌های سری 12 بدون آداپتور به بازار عرضه شدند. پس از این اتفاق سامسونگ اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد.

با ده سال خدمات بی وقفه شیائومی در ساخت بهترین مدل های گوشی هوشمند و سخت افزار هوشمند، به مشتریان خود دلیلی برای انتظار چیزهای شگفت انگیز از جدیدترین محصولاتش داده است. نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد. خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی مجله خبری محصولات اپل را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد. اگر به دنبال دستگاهی با نسبت قیمت و کیفیت بسیار رقابتی هستید، شیائومی یکی از برند هایی است که میتوانید به سادگی یکی از گوشی های هوشمند شیائومی را انتخاب کنید. سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند.

  • با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید.
  • بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد.
  • گوشی های برند شیائومی در این سالها با موفقیت توانسته اند سهم بزرگی از بازار موبایل را به دست آورند.
  • گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت دارد.
  • با اینکه این گوشی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگا‌های آنلاین عرضه نمی‌شود، ولی ما در فروشگاه اینترنتی موبایل فونر به صورت انحصاری گوشی‌ها را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنیم.
  • شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید.

چینی‌ها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کرده‌اند. امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است. شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است. اگرچه این همکاری باعث شده است مثلا برندهایی مانند امیزفیت هم در ایران زیرمجموعه‌ی شیائومی شناخته شوند؛ اما به واقع چنین نیست. غیر از ردمی، پوکو و بلک شارک که بالاتر به آن‌ها اشاره شد، از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی که در ایران شناخته‌شده‌تر هستند می‌توان به Mijia ،Huami و ZMI اشاره کرد.

همانطور که مطرح شد، شرکت شیائومی بر اساس سیاست رقابتی خود اقدام به عرضه محصولات خود از جمله گوشی موبایل تنها با 5 درصد کرده است که این امر باعث شده است تا جایگاه مناسبی را در بین خریداران گوشی تلفن همراه بدست بیاورد. از طرفی وبسایت پایا تلکام به عنوان واردکننده رسمی گوشی موبایل اقدام به عرضه مستقمی انواع گوشی موبایل شیائومی به شما کاربران عزیز می‌کند تا شما بتوانید به گوشی موردنظر خود با ارزان ترین قیمت دسترسی داشته باشید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی پایاتلکام، می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند شیائومی را مشاهده کنید. جزئیات مربوط به هر محصول به طور دقیق در اختیار شما قرار داده شده است تا در صورت تمایل به خرید، از اطلاعات محصول به طور کامل آگاه باشید. شیائومی با در نظر گرفتن نیاز مختلف کاربران، اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده است بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و کاربری که از گوشی موبایل در نظر دارید، گوشی مناسب خود را انتخاب کنید.

گوشی ردمی نوت 11 پرو شیائومی 5G

گوشی‌های بلک شارک به خوبی پاسخگوی نیاز گیمرها بودن؛ پس اگه شما هم به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند هستین، من خرید گوشی موبایل شیائومی سری بلک شارک رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. شیائومی یک شرکت الکترونیک چینی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌ های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند است. امروزه شیائومی یکی از برترین تولید کنندگان گوشی هوشمند می‌باشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی رقابتی را تولید می‌کند. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.

کیفیت ساخت و طراحی

به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد. این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد. آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.

پرچم داران شیائومی با مشخصات فنی ضعیف تر از 10 میلیون تومان در بازار به فروش می رسند. در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان می توان گوشی های شیائومی با کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول را یافت. برای خرید پرچم داران واقعی شیائومی هم معمولا باید بودجه ای بیشتر از 15 میلیون تومان داشت. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند. بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید. همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید.

http://1gamer.ir