قیمت و مشخصات آيفون 14، چرا باید منتظر گوشی جدید اپل باشیم؟ سیب تیپ

که هم وضوح تصویر بیشتری دارد و هم از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و البته قابلیت بسیار جذاب نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی میکند. بزرگترین تغییر در مقایسه با نسل گذشته پنل جلویی است جایی که ناچ بالاخره بعد از ۵ سال جای خود را به حفره داده است. آیفون 14 در مدل پایه بر خلاف شایعاتی که وجود داشت افزایش قیمت پیدا نکرده و همچنان از قیمت 799 دلاری شروع می‌شود. طراحی و عملکرد سخت افزاری هم مثل سال گذشته است، اما هنوز هم عالی و بی نقص خواهد بود و کاربران مشکلی با آن نخواهند داشت. سبک‌های مختلف عکاسی و حالت ویدیوی سینمایی در دوربین آیفون 14 یافت می‌شوند.

  • اگر این موضوع حقیقت داشته باشد و سری‌های پرو و پرو مکس با افزایش قیمت به بازار عرضه شوند، سال آینده اپل دستگاه‌های گران قیمتی را به بازار عرضه خواهد کرد.
  • این رقم 100 دلار از آیفون معمولی گران تر و 200 دلار از آیفون 14 پرومکس ارزان تر است.
  • اما به احتمال زیاد دیگر نسخه‌های این گوشی با قیمت بالاتری به بازار عرضه خواهند شد.
  • آیفون ۱۳ پرو به لطف استفاده از باتری بزرگ‌تر، با ارتقای مهمی در این زمینه روبرو شد.

مانند آیفون 14، گوشی iPhone 14 Plus نیز به تراشه A15 Bionic با 6 گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی یک باتری 4325 میلی‌آمپر ساعتی دارد که بهترین در این سری به شمار می‌آید. گوشی آیفون 14 پلاس را در کانفیگ پایه با 899 دلار می‌توان در اختیار گرفت.

عربستان سعودی به دنبال خرید یکی از بزرگترین کمپانی های بازی دنیا

این گوشی کمی باریک‌تر از آیفون ۱۳ پرو مکس ساخته شده و اندکی راحت‌تر می‌توانید آن را به دست بگیرید. البته که باید بگوییم وزن این گوشی به ۲۴۰ گرم می رسد که دقیقا هم وزن آیفون ۱۳ پرو مکس است. آیفون 14 پرو بهترین عملکرد شرکت اپل در زمینه تراشه، دوربین، صفحه نمایش و خلاقیت را به نمایش می‌گذارد. همچنین به نظر می‌رسد که شرکت اپل برای پیروزی بر رقبای خود قابلیت‌های اندرویدی مانند یکپارچه‌سازی پیکسل، نمایشگر همیشه روشن و نرخ‌ نوسازی تطبیقی ​​را در نسخه پرو این سری از گوشی‌های خود به کار گرفته است. با این حال، در مجموع، آیفون 14 پرو با امکانات برتر و نوآورانه خود قطعا طرفداران را شگفت زده خواهد کرد.

دوربین گلکسی S23 اولترا به تکنولوژی لرزش‌گیر سنسور شیفت مجهز می‌شود

این گوشی با وزن 215 گرم، یک نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1170 × 2532 پیکسل (تراکم پیکسلی 460ppi) و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد که بیشینه روشنایی آن به 1200 نیت می‌رسد. نکته جالب درباره نمایشگر این گوشی، یکسان بودن رزولوشن و تراکم پیکسلی آن با آیفون 14 معمولی است. بر اساس شایعات، ظاهرا 9to5mac اپل قصد دارد آیفون 14 پرو را با طراحی جدید در پنل جلویی عرضه کند. احتمالاً امسال در بخش بالای نمایشگر آیفون 14 پرو به جای بریدگی شاهد دو حفره (به شکل دایره و بیضی) خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد اپل سرانجام توانسته شماری از حسگرهای موردنیاز برای فناوری فیس ID را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کند.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت دانش‌بنیان راپکو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

در حالت کلی باید به این موضوع اشاره کنیم که دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس در نوع خودش بهترین است. اپل همچنان نشان داده که یکی از بهترین دوربین‌ها را روی گوشی‌های خودش استفاده می‌کند. عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی ثبت می‌کند، می‌تواند استانداردهای جدیدی را در حوزه عکاسی ثبت کند.