انتشار اولین ویدیوها از آیفون 14 پرو مکس در رنگ بنفش دیجیاتو

برای ارزیابی توان سخت‌افزاری از اپلیکیشن‌های بنچمارک معتبر یعنی آنتوتو ۹، گیک‌بنچ ۵، تری‌دی مارک و GFXBench استفاده کرده‌ایم. ابتدا سراغ بنچمارک 9to5mac معروف GeekBench می‌رویم که مبنای اصلی ادعاهای اپل است. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.

  • اما بهتر است دوربین جلو در جای اصلی خود قرار داشته باشد تا تاثیری بر عملکرد تصویر برداری و یا Face ID نداشته باشد.
  • برای خرید ایفون ۱۴می توانید مدل های آیفون ۱۴ پرو مکس رجیستر شده را از فروشگاه آی تی سیتی در رنگ های مختلف و با بهترین قیمت آیفون 14 پرو مکس نات اکتیو خریداری کنید.
  • این فضای ذخیره‌سازی محدود به ویژه در مورد گوشی های آیفون نگران‌کننده‌تر است؛‌ چرا که اپل هرگز درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی را برای افزایش حافظه در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.
  • اما در اطلاعاتی که در دسترس قرار دارد به یک دستگاه دیگر به نام iPhone 14 Max اشاره شده و گفته می‌شود این نسخه از دوربین‌های بسیار با کیفیتی بهره خواهد برد.

اپل اعلام کرده آیفون 14 می‌تواند یک ساعت شارژدهی بیشتری نسبت به آیفون 13 داشته باشد و دوام باتری آن با هر بار شارژ به حدود 20 ساعت خواهد رسید. البته فعلا باید منتظر بررسی‌های کامل‌تر و دقیق‌تر بمانیم تا ببینیم عمر باتری آیفون 14 دقیقا چقدر خواهد بود و آیا ادعای اپل در این زمینه صحت دارد یا خیر. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس از همه جنبه‌ها یکسان هستند و تنها تفاوت آنها در ابعاد گوشی و ظرفیت باتری خواهد بود. در عوض آیفون 14 از نظر ابعاد و اندازه نمایشگر مشابه مدل پرو است، ولی مدل پرو ویژگی‌های بهتر و مشخصات قدرتمندتری دارد.

بررسی پاور ای دیتا مدل ADATA XPG CORE REACTOR 850W

همانطور که می‌دانید، برتری دوربین بین Pro Max و گوشی هایی مانند Google Pixel 6 و Samsung Galaxy S21 Ultra زیاد نیست. از این رو بهتر است آيفون 14 ارتقای مناسبی در این زمینه داشته باشد تا بتوان عکس‌هایی واضح و با کیفیت را به ثبت رساند. با این حال مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، در یکی از گزارشات خود عنوان کرد که احتمالا اپل برای گوشی جدید خود از یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای نسخه پرو استفاده می‌کند.

قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز (۲۴ شهریور) + محصولات جدید اپل

در حقیت آِفون 14 پرو مکس در مقابل آِفون ۱۴ پرو، حکم آیفون ۱۴ پلاس را در مقابل آیفون 14 عادی دارد و تنها در بحث ابعاد صفحه نمایش و حجم باتری متفاوت است. با شارژر ۲۰ واتی که برای این محصول در نظر گرفته شده می‌توانید در مدت زمان ۳۰ دقیقه نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کنید. این گوشی همراه با کابل USB-C به لایتنینگ راهی بازار شده و شارژر هم به همراه آن عرضه نشده است. اپل با معرفی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از صفحه نمایش ProMotion رونمایی کرد. حالا این صفحه نمایش را روی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس هم مشاهده می‌کنیم. یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی آیفون ۱۴ پرو مکس که روی صفحه نمایش آن دیده می‌شود، ناچ کپسولی شکل است.

بررسی محصول جدید اپل، گوشی آیفون 14 پرو مکس

این ارتباط با قطعات و نرم‌افزار اختصاصی اپل مجهز شده و به کاربران اجازه می‌دهد ماهواره‌های موجود را پیدا نمایند و به آن‌ها متصل شوند. این قابلیت به الگوریتم فشرده سازی جدیدی مجهز شده تا ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره بسیار سریع‌تر انجام شوند. ✔️ هر دو می‌توانند از جمله بهترین دوربین‌ها برای فیلمبرداری باشند، اما مجهز شدن به استابلایزر در نسخه 14 کیفیت فیلمبرداری آن را به نحو قابل‌توجهی بالا برده است.