گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو | 9to5mac Farsi

یکی از قابل توجه ترین مشخصات گوشی های برند شیائومی به خصوص این مدل، باتری آن است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت دارد. این باتری برای مدت زمان بیش مجله خبری محصولات اپل تری شارژ نگه می دارد و زود به زود مجبور به اتصال گوشی به شارژر نمی شوید. شیائومی Xiaomi از برندهای بزرگ و شناخته شده در بازار موبایل است که گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب طراحی و تولید می کند.

  • برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید.
  • لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
  • بر اساس آماری که سایت کانالیس منتشر کرده، شیائومی در پایان سه ماهه دوم سال 2021 موفق شد به بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در دنیا تبدیل بشه.
  • تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند.

با توجه به این مرور مختصر، اگه قصد خرید موبایل‌های شیائومی رو دارین، می‌تونین با توجه به نیاز، بودجه و کاربری‌تون، یکی از سری‌های این برند رو انتخاب کرده و بین گوشی‌های اون مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین. پک و رام گوشی‌های شیائومی در آسیاتل چیست؟گوشی‌های شیائومی در نسخه‌های مختلفی تولید و وارد بازار میشوند، این گوشی‌های چینی در دو نسخه چین و گلوبال (و گاها هند) تولید میشوند. آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است. بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند. مشکلات اقتصادی حاکم بر کل جهان ناشی از ویروس کرونا در این کاهش فروش تأثیر داشته است.

گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید. این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 4G دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

گوشی های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند. کلام آخر این که خرید گوشی‌ های شیائومی، تصمیمی است که از آن پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، گوشی‌های شیائومی قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شیائومی چه محصولاتی تولید می‌کند؟

البته گوشی‌هایی با ظرفیت 128 و یا 258 گیگابایت هم در حال افزایش هستن و می‌تونین طبق نیازتون یکی از اون‌ها رو انتخاب کنین. با اینکه همه گوشی‌های هوشمند مدعی ثبت بهترین و با کیفیت‌ترین تصاویر هستن، اما معمولاً در برندهای مختلف، کیفیت تصاویر تفاوت واضحی با همدیگه دارن. اگه ترجیح می‌دین که انواع فیلم و سریال رو با گوشی تماشا کنین یا ساعت‌های زیادی رو به بازی‌های ویدئویی اختصاص می‌دین، داشتن یک گوشی با صفحه بزرگ‌تر برای شما مناسب‌تره. انتخاب صفحه ‌نمایش در زمان خرید گوشی فقط به نوع استفاده شما بستگی داره. طبیعیه که با وجود تنوع خیلی بالای انواع گوشی شیائومی، برای خرید یکی از اون‌ها دچار سردرگمی بشین. MIUI رابط کاربری اختصاصی گوشی شیائومی هست که نسخه‌های مختلفی از اون عرضه شده.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

همین گوشی در سال بعد به همراه می ۴ اولین نمایندگان شیائومی در بازارهای خارج از چین شامل سنگاپور، اندونزی، برزیل و چین شدند. برای فلش کردن گوشی های شیائومی به دو نرم افزار mi unlock و mi flash نیاز خواهید داشت. از آن‌جایی که برخی فروشندگان سودجو با فلش کردن رام گلوبال روی گوشی‌های پک چین اقدام به فریب کاربران و فروش گوشی با قیمت گران‌تر می‌کردند، شیائومی از سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت موانعی را برای جلوگیری از اینگونه اقدامات به وجود بیاورد. در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد. این برند خیلی زود، احتمالا برای مقابله با تحریم‌های احتمالی آمریکا، مستقل اعلام شد و تا کنون گوشی‌های پرفروش زیادی را روانه بازار کرده است. Mi.com که دامنه اصلی کمپانی شیائومی محسوب می‌شود چیزی در حدود 3.6 میلیون دلار برای این کمپانی هزینه داشته است.

http://1gamer.ir