گوشی شیائومی خرید و قیمت روز انواع گوشی شیائومی 18 بهمن | 9to5mac Farsi

قیمت گوشی شیائومی از دسته‌بندی اقتصادی تا پرچمدار را در بر می‌گیرد تا شما بتوانید بهترین گزینه ممکن برای خود را گزینش کنید. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. بسیاری از کاربران، قیمت گوشی های روز بازار را از سایت کالاتیک بررسی می‌کنند؛ زیرا کالاتیک همواره تلاش می‌کند علاوه بر فروش اجناس، با برخورداری از ضمانت اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر، محصولات را به بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد.

شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است. همانطور که احتمالا در خبرهای روزهای گذشته شنیده‌اید شیائومی با عبور از اپل و سامسونگ به اولین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان تبدیل شده است. همچنین سهم بزرگی از بازار کشورهای چین، هند و ایران را به خود اختصاص داده است. اپل شرق، عنوانی است که برخی افراد به این کمپانی چینی داده‌اند چرا که رابط کاربری MIUI آن، شما را به یاد رابط iOS می‌اندازد. در بین میان رده های ارزشمند شیائومی، قیمت بیشتری گوشی ها بین 6 تا 10 میلیون تومان است.

  • شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و گجت های هوشمند را از سایت کالاتیک خریداری کنید.
  • با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید.
  • آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است.
  • علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد.

با توجه به اینکه گوشی های شیائومی دارای رنگ های عالی هستند، می توانید رنگی را به دلخواه انتخاب کنید. از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید. آنها به راحتی در مجموعه دارسو در دسترس هستند و حتی می توانید آنها را به صورت آنلاین در سایت دارسو با بهترین قیمت گوشی های هوشمند شیائومی خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید گوشی شیائومی

در سری Mi شیائومی محصولات متوعی را تولید کرده اما گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3یکی از منحصر به فرد‌ترین مدل‌های این سری محبوب شیائومی است. Mi A3 تمامی چیزی که شما از یک گوشی موبایل اندروید با امکانات روز می‌خواهید در خود دارد. علاوه بر امکانات کافی، این دستگاه قیمتی بسیار مناسب داشته و به عوان یک گوشی ارزان قیمت امکانات بسیاری از گوشی‌های گران دیگر برند‌ها را به شما عرضه می‌کند. طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. قیمت گوشی شیائومی به دلار و قیمت روز گوشی شیائومی در ایران نیز در صفحه محصول درج شده است.

Xiaomi Poco M3 Pro 5G 6/128GB mobile phone

شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید. برندهایی مانند سامسونگ و اپل حاشیه سود زیادی برای خود دریافت می‌کنند و همین باعث می‌شود قیمت محصولات آن‌ها افزایش پیدا کند. شرکت شیائومی به خصوص در محدوده قیمتی میان‌رده سیاست متفاوتی را پیش گرفته و با کاهش حاشیه سود خوپ از فروش گوشی شیائومی تلاش می‌کند تا گوشی‌های خود را با کمترین قیمت و بالاترین امکانات در دسترس کاربران قرار دهد. این باعث می‌شود قیمت گوشی شیائومی که ۸ میلیون تومان است در برندی مانند سامسونگ قیمتی 10 میلیونی داشته باشد و از این جهت شما با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری برای نام برند پرداخت می‌کنید.

شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد. بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود مجله خبری محصولات اپل می‌شود. تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود.

http://1gamer.ir