اپل کارت با نایک برای بازپرداخت 10 درصدی شریک می شود


Apple Card آخرین تبلیغ خود را برای مشتریان به اشتراک گذاشت: 10٪ بازگشت پول روزانه تا 50 دلار در هنگام خرید در نایک. در اینجا جزئیات…

مشتریان اپل کارت امروز شروع به دریافت ایمیل‌هایی درباره تبلیغات جدید با زمان محدود کردند:

تا 2 می، با استفاده از Apple Card خود با Apple Pay در Nike.com، در برنامه های انتخابی نایک یا در فروشگاه های نایک ایالات متحده. از این پیشنهاد زمانی محدود استفاده کنید و تا 50 دلار تخفیف کسب کنید.

در اینجا چاپ دقیق قرارداد نایک است:


10٪ نقدی در روز: معتبر از 04/25/24 تا 05/02/24 (“دوره پیشنهاد”). همه دارندگان فعلی Apple Card در خریدهای واجد شرایطی که در Nike با استفاده از Apple Card شما با Apple Pay انجام می‌شوند، روزانه 10٪ وجه نقد دریافت می‌کنند. نرخ درآمد 10٪ شامل درآمد استاندارد 3٪ در خریدهای نایک به اضافه 7٪ پاداش اضافی است. حداکثر مجموع درآمد روزانه ای که می توانید از این پیشنهاد به دست آورید 50 دلار است (این مبلغ 35 دلار به صورت پاداش روزانه است). خریدهای واجد شرایط در Nike شامل خریدهایی است که در ایالات متحده توسط اعضای فعلی Apple Card با استفاده از Apple Card با Apple Pay در فروشگاه‌های شرکت‌کننده Nike، Nike.com، برنامه تلفن همراه Nike، برنامه Nike SNKRS یا Swoosh.com (مجموعاً “Nike Platforms” انجام شده است. ”). ). محصولات نایکی که خارج از پلتفرم‌های نایک توسط بازرگانان شخص ثالث فروخته می‌شوند، از خریدهای واجد شرایط مستثنی می‌شوند. دارندگان اپل کارت موجود به عنوان مالکان فعلی، مالکان مشترک، شرکت کنندگان یا دارندگان کارت اپل که حساب های اپل کارت را در طول دوره پیشنهاد ادغام می کنند، تعریف می شوند. کل هزینه های واجد شرایط به طور مستقل برای اعضای موجود Apple Card در همان خانواده Apple Card تعیین می شود. این بدان معناست که هر عضو Apple Card موجود در همان خانواده Apple Card، بر اساس خریدهای واجد شرایط خود در Nike با استفاده از Apple Card شما با Apple Pay، مشروط به دریافت 10 درصد بازپرداخت، تا سقف 50 دلار نقد در روز، واجد شرایط است. 500 دلار کل هزینه های واجد شرایط پس از رسیدن به حداکثر مبلغ 500 دلار، همه خریدهای انجام شده در نایک، نرخ نقدی روزانه نشان داده شده در قرارداد مشتری Apple Card شما را دریافت خواهند کرد. می‌توانید انتخاب کنید که روزانه نقدی را به یک حساب پس‌انداز یا به کارت اپل کش هدایت کنید. اگر هیچ کدام را برای دریافت نقدی روزانه خود تنظیم نکرده اید، می توان آن را به عنوان اعتبار صورت حساب اعمال کرد. اپل کارت و حساب های پس انداز توسط بانک گلدمن ساکس ایالات متحده آمریکا، شعبه سالت لیک سیتی، عضو FDIC صادر یا ارائه می شوند. Apple Cash Card توسط Green Dot Bank، عضو FDIC صادر می شود. زمان واقعی ارسال بسته به تاجر متفاوت است. نقدی روزانه مشمول استثنائات است و جزئیات اضافی اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر به قرارداد مشتری Apple Card مراجعه کنید. اگر تشخیص دهیم که در رابطه با این پیشنهاد درگیر سوء استفاده یا بازی شده اید یا قصد دارید در آن شرکت کنید، واجد شرایط این پیشنهاد نخواهید بود.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی