اسپاتیفای: اپل با مسدود کردن آخرین به‌روزرسانی با اطلاعات قیمت، اتحادیه اروپا را به چالش کشید [U: Apple response]


دیروز متوجه شدیم که Spotify تصمیم گرفته است تا شرایط جدید اروپایی اپل را به اشتراک بگذارد که به آن اجازه می دهد از روش های پرداخت جایگزین به دلیل هزینه های فناوری اولیه استفاده کند. در عوض، به‌روزرسانی اپلیکیشن را با اطلاعات قیمت و جزئیات نحوه اشتراک خارج از اپ استور بدون دادن لینک به کاربران ارسال کرد. اکنون اسپاتیفای ادعا می‌کند که اپل به‌طور ناعادلانه این به‌روزرسانی را مسدود کرده و بار دیگر «کمیسیون اروپا» را زیر پا گذاشته است.


به روز شده 6:46 صبح به وقت PT: اپل به اشتراک گذاشته با 9to5Mac که Spotify باید از حق سرویس‌های پخش موسیقی EEA برای گنجاندن «تماس برای اقدام» برای خرید خارج از اپ استور استفاده کند.


اسپاتیفای روز گذشته بر این باور خود تاکید کرد که اپل به عنوان بخشی از قوانین خود برای استفاده از روش پرداخت جایگزین در اتحادیه اروپا، قصد دارد توسعه دهندگان را با هزینه های جدید مجازات کند. به همین دلیل است که غول موسیقی تصمیم گرفت به‌روزرسانی ارائه کند و از سیستم قدیمی اپ استور استفاده کند.

با این حال، اپل این به روز رسانی را تایید نکرد – زیرا Spotify شامل اطلاعات قیمت و دستورالعمل هایی در مورد نحوه ثبت نام خارج از اپ استور بود – گفت که باید هزینه ای درخواست کند و کمیسیون 27٪ را به اپل بپردازد.

Spotify استدلال می کند که از آنجایی که در آخرین به روز رسانی ارسال شده پیوندی را شامل نمی شود، نباید حق دریافت حقوق و پرداخت کمیسیون را داشته باشد. و برای “ارتباط با مصرف کنندگان از طریق پیوندهای درون برنامه ای” نباید از حق و پیوند استفاده کرد.

یکی از سخنگویان اسپاتیفای این بیانیه را با او به اشتراک گذاشت 9to5Mac امروز صبح:

اپل بار دیگر از تصمیم کمیسیون اروپا سرپیچی کرد و به‌روزرسانی ما را رد کرد زیرا سعی داشت با مشتریان در مورد قیمت‌های ما ارتباط برقرار کند، مگر اینکه مالیات جدیدی به اپل پرداخت کنیم. تحقیر آنها نسبت به مصرف کنندگان و توسعه دهندگان تنها با تحقیر آنها نسبت به قانون مطابقت دارد. »

ما با اپل تماس گرفته‌ایم تا نظر آن‌ها را در این مورد دریافت کنیم. در هر صورت، به نظر می رسد اسپاتیفای و اپل به بحث و جدل بر سر چگونگی اجرای DMA در اتحادیه اروپا ادامه خواهند داد.

برای یادآوری، ماه گذشته، اپل به دلیل قوانین «سوءاستفاده‌کننده» اپ استور در مورد سرویس‌های پخش موسیقی، ۲ میلیارد دلار در اتحادیه اروپا جریمه شد. در کنار جریمه، کمیسیون اروپا همچنین گفت اپل باید قوانین ضد فرمان خود را کاهش دهد. اما اپل این تصمیم را رد کرد و درخواست تجدید نظر کرد.

تصویر بالا توسط 9to5Mac

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی