قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

در ادامه بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نوبت به صفحه نمایش این گوشی هوشمند می‌رسد. اپل از صفحه نمایش Super Retina XDR برای آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده کرده و از آنجایی که این گوشی از تراشه A16 Bionic استفاده می‌کند، صفحه نمایش به ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مجهز شده است. صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بزرک‌ترین صفحه‌های نمایشی است که روی آیفون قرار گرفته و از ویژگی Dynamic Island هم بهره می‌برد.

  • با این حال پیش‌بینی‌ها درست از آب در نیامدند و خوشبختانه افزایش قیمت مورد انتظار هرگز محقق نشد.
  • اگر اپل از دوربین سلفی زیر نمایشگر پشتیبانی کند، دیگر خبری از بریدگی، ناچ و دیگر مواردی که باعث پرت شدن حواس کاربران هنگام مشاهده فیلم می‌شود نخواهد بود.
  • نسخه پایه آیفون 14 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت احتمالی 999 دلار، معادل 1099 پوند و 1749 دلار استرالیا، عرضه خواهد شد.
  • گوشی آیفون 14 پلاس را باید راهکار اپل برای افرادی دانست که به یک آیفون ارزان‌تر دارای نمایشگر بزرگ نیاز دارند.
  • با این حال، در این ویدیو می‌توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد.

اما یک وجه تمایزی که دارد، عدم وجود درگاه سیم کارت در نسخه‌های آمریکا خواهد بود. طبق بررسی‌ها گوشی هوشمند آیفون 14 با وزن 172 گرمی نسبت به آیفون 13 دو گرم سبک‌تر شده که می‌توان گفت به‌ خاطر نبود درگاه سیم کارت فیزیکی است. آیفون 14 پرو مکس از صفحه نمایشی معادل ۶.۶۸ اینچ بهره می‌برد که پنل این نمایشگر از نوع OLED ساخته شده و صفحه نمایش از وضوح تصویر ۲۷۷۸ در ۱۲۴۸ پیکسل برخوردار است. این نمایشگر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ بهره استفاده می‌کند. با توجه به مشخصات صفحه نمایش می‌توان گفت شاهد یک پرچمدار خواهیم بود که از نمایشگری با کیفیتی بهره می‌برد. دو مدل دیگر وجود خواهد داشت و بر اساس گفته تحلیلگر اپل این گوشی‌ها پرو مکس و مکس نامیده خواهند شد.

قیمت آیفون 14 پرو

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی کاملی از آنچه که درباره آيفون 14 شایعه شده، بپردازیم. برای آشنایی با مشخصات آيفون 14، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. محتوای به نمایش در آمده در این بخش نظر کاربران بوده و زومیت مسئولیتی در قبال آن ندارد. شاید در آیفون ۱۵ شاهد اضافه شدن پورت USB-C به این گوشی و افزایش سرعت شارژ باشیم.

آموزش نصب بتای توسعه دهنده iOS 13

همچنین استفاده از طراحی 4 نانومتری به اپل اجازه مصرف کمتر انرژی و قدرت بیشتر را داده تا این گردازنده به حفظ جایگاه اپل کمک کند. گزینه‌ای که به آیفون 14 اجازه می‌دهد برای مقاصد ارتباطی در شرایط اضطراری که Wi-Fi و تلفن همراه در دسترس نیستند، مستقیما به ماهواره‌ها متصل شود. SOS اضطراری از طریق ماهواره در مناطق باز کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد پیامک‌هایی را برای پرسنل اورژانس ارسال کنند. موتور Photonic با استفاده از ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار، عملکرد در نور کم را تا 2 برابر در دوربین Ultra Wide، و 2 برابر در دوربین True Depth و 2.5 برابر در دوربین Wide بهبود می‌بخشد. موتور فوتونیک جزئیات چشمگیری را در عین حفظ بافت‌های ظریف و ارائه رنگ واقعی تر ارائه می‌کند. بااین‌حال، علاقمندان به این برند آمریکایی محبوب نباید ناامید شوند؛ چراکه اپل رم آیفون 14 را درمقایسه‌با آیفون 13 از ۴ به ۶ گیگابایت افزایش داده است؛ اما همچنان مشخص نیست که ماژول رم جدید از نوع LPDDR5 است یا خیر.

در حال حاضر قدرتمندترین آیفون‌های موجود در بازار از رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برند، اما گفته می‌شود این کمپانی دو نسخه گران قیمت از سری آیفون 14 را به رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد کرد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش معادل ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ است و بر این اساس رنگ‌ها طبیعی‌تر نمایش داده می‌شوند. این موضوع بر طبیعی وبلاگ 9to5mac.ir بودن صفحه نمایش و با کیفیت بودن تصاویر بسیار موثر خواهد بود. طبق گفته‌های یانگ نسخه پرو از مشخصات نمایشگر مشابه بهره می‌برد، اما نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. نرخ تازه سازی متغیر باعث می‌شود تا مصرف باتری توسط دستگاه کاهش پیدا کند و به همین دلیل پرچمداران اپل از چنین فناوری استفاده می‌کنند.