قیمت گوشی شیائومی آپدیت امروز 18 بهمن ایسل | 9to5mac Farsi

اگه می‌خواین انواع بازی‌های مختلف رو امتحان کنین، ترجیحاً یکی از گوشی‌های جدیدتر با پردازنده‌های Snapdragon 855 رو انتخاب کنین تا بهترین کارایی ممکن رو به‌ دست بیارین. جدیدترین گوشی شیائومی مثل Mi 11 و یا Mi 10 امکانات خیلی خوبی برای عکس‌برداری در اختیار کاربر قرار می‌دن. اگه قصد خرید یک گوشی شیائومی دارین و شکل ظاهری اون براتون خیلی اهمیت داره، گوشی Mi 6 Ceramic Edition رو بررسی کنین.

  • شیائومی علاوه بر رکورد بیشترین فروش محصول، توانست به سود 420 میلیون دلار نیز دست یابد.
  • برای این کار لازم است در سایت شیائومی ثبت نام کرده و درخواست آنلاک بدید.پس از درخواست معمولا طی 48 ساعت بوت لودر گوشی آنلاک شده و شما میتوانید هر رامی اعم از گلوبال یا هند یا چین را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • به همین دلیل انواع سری‌های گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه پیدا کردن تا اگه قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی رو دارین، بهتره به‌ صورت مختصر با هر کدوم از اون‌ها آشنا بشین و بعد با توجه به نیاز و بودجه‌تون، مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین.
  • این کار به این معناست که باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی در 5 دقیقه اول 41 درصد شارژ خواهد شد و به‌ طور کلی فقط به 23 دقیقه زمان نیاز داره تا به 100 برسه.
  • Lei Jun، مدیر عامل کمپانی شیائومی اعلام کرده که حاشیه سود این کمپانی از فروش محصولات خود از جمله گوشی هوشمند، تنها 5 درصد است.

ویژگی دیگر Redmi Note 10 pro مجهز شدن به حسگر اثرانگشت بر روی لبه کناری آن است. لنزعریض 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi Note 10 pro را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در مرکز بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه Snapdragon 732G بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G 21091116UG دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

هر یک از مدل‌های موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا مجله خبری محصولات اپل ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است.

Xiaomi Poco M4 Pro 8/256GB Mobile Phone

۸ سال بود که سامسونگ به‌طور متوالی بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان بود. در حال حاضر یکی از سبک وزن‌ترین گوشی‌های دنیا گوشی شیائومی Mi11 lite هست که فقط با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریک‌ترین گوشی 5G رو در سال 2021 به خود گرفته. در حالی که گفته می‌شه فناوری شارژ سریع می‌تونه عمر باتری تلفن‌های همراه رو کاهش بده، اما شیائومی نظر متفاوتی داره و معتقده که فناوری شارژ سریع 120 واتی این شرکت تأثیر منفی زیادی روی سلامت عمر باتری نداره. بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار با حداقل ظرفیت 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌شن.

در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است.

برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد. برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید.

این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌کنید، ظاهر می‌شوند. در مجموع، هر گوشی پرچمدار شیائومی با جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام موجود در بازار و یک سیستم دوربین بسیار پیشرفته وارد بازار می‌شود.

درحال حاضر که این مطلب نگارش می‌شود، بهترین گوشی شیائومی عبارت است گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi mi 11 که توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند و از سایر گوشی های موجود در این سطح سبقت بگیرد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S اولین گوشی موجود در بازار است که از چیپست اسنپ دراگون ۶۷۸ استفاده می کند. اگر بالا بودن سرعت عملکردی گوشی یکی از فاکتورهای مورد نظر شما است می توانید این مدل را عنوان یک گوشی باکیفیت انتخاب کنید. این مدل گوشی در برابر گرد و خاک و باران خفیف مقاوم است و توانایی تحمل رگبار را تا چند دقیقه دارد. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند.

این کمپانی چینی در یک فرصت ده ساله به جایگاهی رسید که اکنون ما شاهد تعداد زیادی نمایندگی فروش گوشی شیائومی در سراسر جهان ازجمله ایران هستیم. عمده ترین دلیل پیشرفت این شرکت در یک مدت کوتاه، مقرون به صرفه بودن قیمت گوشی شیائومی است. شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است. سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند. در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند. گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند.

به‌ صورت کلی همه گوشی‌های این کمپانی که تحت اسم Mi عرضه می‌شن، با بهترین پردازنده‌های گوشی‌های پرچم‌دار و بهترین دوربین‌ها ساخته می‌شن. گوشی‌های سری Mi شیائومی مهم‌ترین و اصلی‌ترین گوشی‌های این برند هستن و هر سال یکی از مهم‌ترین محصولات کمپانی در این سری معرفی می‌شن که جدیدترین اون‌ها Xiaomi Mi11 هست. اگه به تازگی قصد خرید گوشی داشته باشین، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که دائما بهتون پیشنهاد می‌شه، برند شیائومی هست. این برند تونسته در زمان کوتاهی بازارهای مختلف جهانی رو تحت سلطه خودش دربیاره و گوشی شیائومی رو به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها بین مردم دنیا تبدیل کنه. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید.

http://1gamer.ir