اپل جلسات جدید «ساخته شده برای کسب و کار» را در خرده فروشی ها در ماه آینده راه اندازی می کند


از ماه می، اپل سری جدید Today at Apple را در فروشگاه های خرده فروشی خود با هدف صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان عرضه می کند. اپل می‌گوید این جلسات «فرصت‌های رایگانی را برای یادگیری چگونگی حمایت محصولات و خدمات اپل از رشد و موفقیت آن‌ها فراهم می‌کند».

این جلسات “ساخته شده برای کسب و کار” توسط صاحبان مشاغل کوچک هدایت می شود. صاحبان کسب‌وکار نحوه استفاده سازمان‌هایشان از iPhone، iPad و Mac را برای «رشد کسب‌وکارشان، دستیابی به مشتریان به روش‌های جدید و پیشبرد سازمانشان به جلو» به اشتراک می‌گذارند. Sessions همچنین بر مواردی مانند Apple Business Connect، Apple Business Essentials و Tap to Pay در آیفون تمرکز خواهد کرد.

اپل می گوید:

شرکت اپل که در هفته ملی کسب و کار کوچک در ایالات متحده راه اندازی شد، شش جلسه «ساخته شده برای کسب و کار» را در طول ماه می در شیکاگو، میامی، نیویورک، سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی، با برنامه‌نویسی مداوم در فروشگاه‌های منتخب در سرتاسر جهان ارائه خواهد کرد. . در طول سال.

جلساتی که توسط صاحبان کسب‌وکارهای کوچک با داستان‌های متنوع و منحصربه‌فرد هدایت می‌شوند، نشان می‌دهند که چگونه محصولات و خدمات اپل در موفقیت کسب‌وکارشان نقش داشته‌اند.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده فروشی اپل، افزود:

در اپل، ما می دانیم که کسب و کارهای کوچک ستون فقرات جوامع محلی هستند، به همین دلیل است که ما دائما در حال نوآوری هستیم تا در هر مرحله از رشد آنها به آنها کمک کنیم. فروشگاه‌های خرده‌فروشی ما دارای تجربیات انحصاری اپل مانند جلسات اجتماعی و آموزشی، برنامه‌نویسی رایگان Today at Apple، و پشتیبانی مداوم از سوی کارشناسان درون‌فروشی هستند که به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنند فناوری مناسبی را برای تقویت کار خود پیدا کنند.

برای جزئیات بیشتر به بیانیه مطبوعاتی اپل بروید. می توانید برای امروز در جلسات اپل در وب سایت اپل ثبت نام کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی