گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت | 9to5mac Farsi

به طور مثال شیائومی برای گروه‌های میان‌رده و اقتصادی هم خط تولید‌های مختلفی داره؛ یا به صورت اختصاصی خط تولیدی برای گیمرها در نظر گرفته و طرفدارهای گیمینگ رو هدف قرار داده. تمام اطلاعات شما تنها برای روند سفارشات شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت و فروشگاه آسیاتل تضمین میکند این اطلاعات بوسیله قوی ترین سیستم های امنیتی محافظت می شوند. با هر بار به روزرسانی اندروید در گوشی های شیائومی اشکالات زیادی به وجود می آید.

  • این نکته هم لازم به ذکره که سری پوکوی گوشی‌های این کمپانی به گوشی‌های گیمینگ هم شهرت دارن.
  • گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد.
  • شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و سایر برندهای مطرح بازار را در فروشگاه آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید.
  • احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود.

همانطور که مطرح شد، شرکت شیائومی بر اساس سیاست رقابتی خود اقدام به عرضه محصولات خود از جمله گوشی موبایل تنها با 5 درصد کرده است که این امر باعث شده است تا جایگاه مناسبی را در بین خریداران گوشی تلفن همراه بدست بیاورد. از طرفی وبسایت پایا تلکام به عنوان واردکننده رسمی گوشی موبایل اقدام به عرضه مستقمی انواع گوشی موبایل شیائومی به شما کاربران عزیز می‌کند تا شما بتوانید به گوشی موردنظر خود با ارزان ترین قیمت دسترسی داشته باشید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی پایاتلکام، می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند شیائومی را مشاهده کنید. جزئیات مربوط به هر محصول به طور دقیق در اختیار شما قرار داده شده است تا در صورت تمایل به خرید، از اطلاعات محصول به طور کامل آگاه باشید. شیائومی با در نظر گرفتن نیاز مختلف کاربران، اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده است بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و کاربری که از گوشی موبایل در نظر دارید، گوشی مناسب خود را انتخاب کنید.

Xiaomi Poco X3 Pro 6/128GB Mobile Phone

با ده سال خدمات بی وقفه شیائومی در ساخت بهترین مدل های گوشی هوشمند و سخت افزار هوشمند، به مشتریان خود دلیلی برای انتظار چیزهای شگفت انگیز از جدیدترین محصولاتش داده است. نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد. خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد. اگر به دنبال دستگاهی با نسبت قیمت و کیفیت بسیار رقابتی هستید، شیائومی یکی از برند هایی است که میتوانید به سادگی یکی از گوشی های هوشمند شیائومی را انتخاب کنید. سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند.

گوشی‌ های شیائومی پک چین محدودیت دارند و به صورت پیش فرض از تعداد زیادی برنامه چینی استفاده می‌کنند. ماجرای حذف شارژرها از درون جعبه از اپل آغاز شد و ایفون‌های سری 12 بدون آداپتور به بازار عرضه شدند. پس از این اتفاق سامسونگ اپل را مورد تمسخر قرار داد ولی در عین ناباوری سال بعد آداپتور را از جعبه پرچمداران خود حذف کرد.

گوشی موبایل یکی از انواع محصولاتی است که این شرکت به تولید آن‌ها می‌پردازد. این کمپانی محصولات متنوعی از جمله گوشی، دستبند هوشمند، لوازم جانبی موبایل (هندزفری، پاوربانک، اسپیکر ) و تلویزیون هوشمند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید. برای مثال اندازه و کیفیت صفحه نمایش در گوشی شیائومی موجب افزایش قیمت می شود. گفتنی است محصولات گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند. شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

فروش لوازم این فروشگاه مانند گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری به صورت آنلاین امکان پذیر است. شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می مجله خبری محصولات اپل شود. شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است.

به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد. این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد. آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.

گوشی‌های بلک شارک به خوبی پاسخگوی نیاز گیمرها بودن؛ پس اگه شما هم به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند هستین، من خرید گوشی موبایل شیائومی سری بلک شارک رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. شیائومی یک شرکت الکترونیک چینی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌ های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند است. امروزه شیائومی یکی از برترین تولید کنندگان گوشی هوشمند می‌باشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی رقابتی را تولید می‌کند. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.

http://1gamer.ir