ویدیو بررسی و جعبه گشایی آیفون 14 پرو مکس کارینت

به نظر می‌رسد عکاسی در نور کم، تمرکز اصلی اپل در دوربین سری آیفون 14 بوده است. موتور فوتونیک جدید این گوشی‌ها قصد دارد عکاسی در نور کم را در هر سه دوربین عقب بهبود ببخشد. حالت اکشن مود – Action Mode هم برای فیلمبرداری طراحی شده تا حتی وقتی با سرعت بالا در حرکت هستید، بتوانید ویدیوهای پایدارتری را ضبط کنید. حال در این بررسی، بیشتر مشخصات آیفون 14 پرو مکس قرار داده شده است که بخش‌های مختلف این گوشی را مورد بازبینی قرار می‌دهد.

  • در کل با صفحه نمایشی با کیفیت روبه‌رو هستیم می‌توان گفت که هر دو گوشی اپل 13 و آیفون 14 کاملا عملکردی مشابه هم دارند.
  • در قاب جلوی گوشی هم صفحه نمایشی را مشاهده می‌کنید که با یک لایه سرامیک شیلد محافظت می‌شود.
  • بسیاری از کاربران و تحلیلگران مطمئن‌اند که اپل برای آيفون بعدی قصد دارد یک تراشه سری A جدید را طراحی کند.
  • احتمال جایگزین شدن درگاه USB-C به جای Lightning بسیار کم بوده و انجام چنین کاری از سوی اپل می‌تواند بسیار تعجب آور باشد.
  • اگر اپل با الهام‌گیری از شرکت سامسونگ و گوشی Galaxy S21 Ultra یک دوربین تله فوتو ثانویه با زوم اپتیکال 10 برابری را انتخاب کند، دوربین آيفون 14 تبدیل به یکی از بهترین ها در دنیا خواهد شد.

بنابراین اپل پیش‌بینی می‌کند که قادر است بهره‌وری انرژی را به طور قابل توجهی افزایش دهد. در واقع A16 Bionic باید حدود 20 درصد انرژی کمتری را نسبت به نسل قبلی خود مصرف کند. در قسمت عکس آیفون ۱۴ پرو مکس، می توانید شاهد عکس های رسمی منتشر شده از آیفون ۱۴ پرو مکس توسط اپل باشید. این عکس ها مرتبط با محصول نهایی است و تمام رنگ بندی ها وبلاگ 9to5mac.ir برای کاربران قابل مشاهده است تا در انتخاب دستگاه مورد نظر خود راحتی بیشتری داشته باشند. جنس بدنه آیفون 13 پنل پشتی و جلویی از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس و بدنه از جنس آلومینیوم ساخته شده است. غول آمریکایی در ساخت محصول‌های پریمیوم و با کیفیت کاملا موفق عمل می‌کند و به جرات می‌توان گفت آیفون 13 کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو به محصولات ریفرش اپل اضافه شدند

برای این‌کار از GeekBench، Antutu، PC Mark، 3D Mark و GFX Bench استفاده کردیم. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از تراشه A16 Bionic استفاده می‌کنند. قدرت این تراشه را نه تنها در پردازش‌های سنگین مانند بازی‌های جدید می‌بینید، بلکه این تراشه تاثیر مستقیمی روی بهبود کیفیت عکس‌ها دارد.

معرفی مخفی ترین ترفند های ایفون که بسیار به کارتان خواهند آمد

یکی دیگر از افشا کنندگان اطلاعات این کمپانی که راس یانگ نامیده می‌شود اطلاعات دقیق‌تری از صفحه نمایش را در اختیار کاربران قرار داد. مشخص نیست تمام این اطلاعات مربوط به نسخه مکس بوده یا متعلق به نسخه پرو مکس است. همانطور که اشاره کردیم در صورت عرضه نسخه مکس، احتمال اینکه صفحه نمایش تنها دارای یک بریدگی باشد وجود دارد.

این دو گوشی واقعا شبیه به هم طراحی شده‌اند، اما تفاوت‌هایی هم دارند. در بررسی ایفون ۱۴ پرومکس به ویژگی‌های ظاهری این گوشی بیشتر اشاره می‌کنیم. شاید یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که باید در بررسی ایفون ۱۴ پرومکس به آن اشاره کنیم، باتری باشد.