قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، می‌تواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند. با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگی‌های دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمی‌دهند و همین که می‌توانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیت‌های عالی داشته باشند، برایشان کافی است. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند.

موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند. شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است.

  • ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی که قیمتی کمتر از 10 میلیون دارد به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز شده و در زمانی حدود 17 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود و این در صورتی است که شارژ شدن پرچمداران سامسونگ و اپل 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد.
  • شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند.
  • همچنین دوربین گوشی های شیائومی اکثرا ساخت شرکت های معتبری نظیر سونی و سامسونگ می باشد.
  • گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند.

آسیاتل یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های مشهد است که در زمینه فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت میکند. شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و سایر برندهای مطرح بازار را در فروشگاه آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید. مجله خبری محصولات اپل در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد. البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro

پرچم داران شیائومی با مشخصات فنی ضعیف تر از 10 میلیون تومان در بازار به فروش می رسند. در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان می توان گوشی های شیائومی با کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول را یافت. برای خرید پرچم داران واقعی شیائومی هم معمولا باید بودجه ای بیشتر از 15 میلیون تومان داشت. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند. بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید. همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید.

گوشی‌های سری Poco شیائومی

در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند. اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت. پایاتلکام فعالیت خود را به عنوان شرکت رسمی وارد‌کننده گوشی شیائومی، اپل، سامسونگ و لوازم جانبی در ایران آغاز نموده است. شما همراهان گرامی می‌توانید به منظور خرید محصولات، گجت‌ها، اکسسوری‌های تلفن همراه و لوازم جانبی با گارانتی معتبر با ما در ارتباط باشید. گوشی‌های هوشمند نیز همانند بسیاری از تجهیزات الکترونیکی دیگر، دارای عمر مفید هستند که پس از گذشت این زمان، با افت عملکرد پردازنده و رم مواجه می‌شوند.

Xiaomi Redmi Note 11 4G 4/128GB Mobile Phone

چینی‌ها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کرده‌اند. امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است. شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است. اگرچه این همکاری باعث شده است مثلا برندهایی مانند امیزفیت هم در ایران زیرمجموعه‌ی شیائومی شناخته شوند؛ اما به واقع چنین نیست. غیر از ردمی، پوکو و بلک شارک که بالاتر به آن‌ها اشاره شد، از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی که در ایران شناخته‌شده‌تر هستند می‌توان به Mijia ،Huami و ZMI اشاره کرد.

http://1gamer.ir