قیمت گوشی شیائومی تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | 9to5mac Farsi

علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید. به همین ترتیب، لیست ما از تلفن های همراه شیائومی شامل گوشی هایی با انواع بودجه و مشخصات است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند.

  • همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم.
  • قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است.
  • این برند به دلیل فروش گوشی های هوشمند با مشخصات خوب و قیمت رقابتی شناخته شده است.
  • از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد.
  • با این حال، اخیرا شیائومی تلاش‌هایی برای شبیه‌تر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است.
  • میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد.

به جز این موارد توجه به قیمت خرید موبایل شیائومی و زمان مناسب برای خرید هر مدل از اون هم اهمیت بالایی داره. با تعیین نیازهاتون می‌تونین در زمان خرید اینترنتی گوشی شیائومی، همه مؤلفه‌های لازم رو بررسی کنین و مدلی رو انتخاب کنین که بیشترین امکانات لازم رو به شما ارائه می‌ده. در بخش زیر به مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب و خرید گوشی شیائومی نگاهی مختصر می‌ندازیم. کیفیت موبایل شیائومی در حد رقبای بزرگی مثل سامسونگ هست و کیفیت خیلی خوب اون باعث شده که کاربرها از داشتن ابزار فوق‌العاده با یک قیمت مناسب بهره‌مند بشن. کمپانی شیائومی محصولاتش رو فقط کمی بیشتر از مواد اولیه ساخت گوشی‌ها یا محصولات قیمت‌گذاری می‌کنه. به این معنی که این کمپانی سود کمی رو برای فروش محصولاتش در نظر گرفته و به‌کارگیری این استراتژی باعث شده که تفاوت قیمت خیلی زیادی بین شیائومی با برندهای دیگه وجود داشته باشه.

تمرکز روی بازارهای در حال رشد

خرید گوشی شیائومی با گارانتی و قیمت مناسب نسبت به بقیه کمپانی‌ها، باعث شده کاربرهای زیادی برند گوشی‌شون رو تغییر بدن و به شیائومی رو بیارن. قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشی‌های شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشم‌نواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته می‌شود.

در این فروشگاه اینترنتی تنوعی بی نظیر از انواع گوشی های شیائومی را برای شما فراهم کرده ایم. برای خرید گوشی شیائومی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی، مدل های مختلف شیائومی را در قسمت گوشی موبایل بررسی کنید. قیمت گوشی شیائومی در این فروشگاه اینترنتی به صورت به روز نمایش داده می شود و می توانید با خیالی راحت با مقایسه قیمت گوشی ها و مشخصات فنی آنها، بهترین گوشی را متناسب با نیاز و بودجه خودتان سفارش دهید. برای خرید گوشی شیائومی میان رده باید به سراغ برند Redmi رفت که زیر مجموعه شیائومی است. گوشی های ردمی محوبیت زیادی در بازار ایران دارند؛ چرا که در کنار کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول، قیمت اقتصادی داشته و با بودجه های کم نیز قابل خریداری هستند.

گوشی شیائومی مدل Mi A

بیشتر سازندگان تلفن‌های هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال می‌کنند. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی ایسل متعلق به شرکت آکام تجارت هوشمند می باشد. بسیاری از گوشی های ریلمی به لقب قاتلین پرچمدارها معروف هستند چون برند ریلمی عرضه‌کننده گوشی‌هایی با قابلیت‌های بالا و قیمت بسیار مناسب است و بزرگ‌ترین نقطه قوت این برند نیز داشتن گوشی‌های میان‌رده با عملکرد پرچمداران می‌باشد. ایسل سعی کرده با توجه به شرایط بازار و دغدغه مردم از بابت هزینه، محصولات باکیفیت با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به کاربرها عرضه کنه. همچنین ممکنه بعضی از گوشی‌های شیائومی به خصوص رام چین این برند در طرح رجیستری ثبت نشده باشن. به همین دلیل بهتره از فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های اینترنتی مطمئن خریدتون رو انجام بدین تا مطمئن بشین جنس اصل و سالم با گارانتی شرکتی تحویل می‌گیرین.

البته اگر وجود زبان فارسی در منوها برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که رام چین فاقد هر زبانی غیر از چینی و انگلیسی است. همین گفته دقیقا در مورد بخش سخت افزار نیز صدق می‌کند و شیائومی گوشی‌های خود را به تراشه‌های قدرتمندی مجهز می‌کند. به عنوان مثال شیائومی 11 مجله خبری محصولات اپل تی پرو از تراشه اسنپدراگون 888 یعنی پرچمدار سال قبل کوالکام استفاده می‌کند، در حالی که این گوشی قیمتی نزدیک به میان‌رده‌ها دارد. گلکسی A73 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند و همین نشان می‌دهد که تراشه 11 تی پرو شیائومی تا چه حد قوی‌تر است.

البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد. در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد. شیائومی قبل از این، روی طراحی و تولید گوشی‌های موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود. اما این شرکت با خلاقیت خودش در زمینه تولید انواع گجت و لوازم الکترونیکی پا فراتر گذاشت و تونست محصولاتی مثل انواع هدفون، شارژر، ساعت هوشمند و غیره رو با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربرها قرار بده. درسته که قیمت روز گوشی‌های شیائومی مثل همه محصولات دیگه متغیره؛ اما برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل شیائومی می‌تونین همیشه به ایسل اعتماد کنین.

اگر برای اولین بار با گوشی شیائومی کار کنید متوجه راحت و سریع بودن کار با آن خواهید شد. این نکته ی مثبت به خاطر وجود سیستم عامل MIUI است که کار با گوشی شیائومی را لذت بخش و خوشایند کرده است. باتری های به کار رفته در گوشی شیائومی قابلیت شارژ سریع داشته و علاوه بر آن برای کار مداوم و طولانی مدت بسیار مناسب اند.

http://1gamer.ir