قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | 9to5mac Farsi

شیائومی یک تولید کننده گوشی چینی است که در سال 2010 توسط لی جون در پکن تاسیس شد. چشم انداز شیائومی این است که فناوری پیشرفته نباید هزینه زیادی داشته باشد. «mi»در نام این برند مخفف اینترنت موبایل است، اما به گفته شیائومی معنای دیگری نیز دارد. همچنین مخفف ماموریت غیرممکن است، زیرا این برند بر موانع بسیاری غلبه کرده است که در نگاه اول غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسید. گوشی‌های شیائومی سری A و C محصولات اقتصادی این برند چینی هستند، مثلا گوشی‌هایی چون ردمی 10A و ردمی 10C جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی به حساب می‌آیند.

اولین گوشی این برند در سال 2011 و با رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI عرضه شد. درحال حاضر این برند و به صورت تخصصی گوشی‌های شیائومی با برند‌های معروفی مثل سامسونگ، گوشی اپل، نوکیا، هواوی و سونی رقابت می‌کنه. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب مجله خبری محصولات اپل است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند .

  • البته باید در نظر داشته باشید برخی مسائل می‌توانند به طور مستقیم روی عمر دستگاه تاثیرگذار باشند که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده غیر اصولی و نادرست از شارژر، وارد کردن ضربه به گوشی و آسیب دیدن آن، هک شدن سیستم عامل و…
  • “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است.
  • با توجه به محبوب بودن گوشی شیائومی در بازار ایران نمونه‌های تقلبی و جعلی از گوشی‌های این شرکت در ایران زیاد وجود داره.
  • البته این مسئله مهم رو باید در نظر بگیریم که شیائومی قیمت رو فدای کیفیت نکرده؛ بلکه جهت کاهش قیمت از روش‌هایی استفاده کرده که قابلیت‌های اصلی و اولیه محصولات تحت تاثیر قرار نگیرن.

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تفاوت اصلی رام چین و گلوبال به نرم‌افزارهای پیش‌فرض نصب شده در آن‌ها باز می‌گردد و علاوه بر این گاه تفاوت‌هایی در محتویات جعبه دو نسخه مانند شارژر نیز دیده می‌شود.

گوشی ردمی 10 شیائومی

شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد.

قیمت گوشی اپل

امسال این داستان به گوشی‌های میان‌رده نیز رسیده است و حالا حتی گلکسی A13 که یک گوشی اقتصادی است هم درون جعبه آداپتور ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی که قیمتی کمتر از 10 میلیون دارد به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز شده و در زمانی حدود 17 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می‌شود و این در صورتی است که شارژ شدن پرچمداران سامسونگ و اپل 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. کمپانی شیائومی تونسته یک تحول عظیم در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد کنه و خودش رو به‌ عنوان یکی از برندهای معروف دنیا به کاربرها معرفی کرده.

در حقیقت گوشی‌های سری Poco شیائومی به گفته خود این برند، پرچم‌دارهای قیمت مناسب هستن که تقریباً همه مشخصات یک پرچم‌دار رو با قیمت خیلی مناسب‌تر عرضه می‌کنن. داشتن قابلیت‌های مختلف مثل دوربین‌های خیلی خوب، پردازنده عالی و قدرت باتری مناسب، همه می‌تونن برای کاربرهای عادی انواع گوشی شیائومی خیلی مناسب باشن. مشخصه مهم گوشی‌های شیائومی چه مواردی هستن و چرا شیائومی به این درجه از محبوبیت رسیده؟ در این مطلب می‌خوام همه این موارد رو در مورد گوشی شیائومی و مدل‌های مختلف اون، بررسی کنم و در مورد انواع گوشی‌های شیائومی بگم. “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است. این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود. چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود.

اما در بخش گیمینگ میتوانند یک تجربه کاربری کم نظیری را به شما القا کنند. کلیدهای کناری گوشی با قابلیت شخصی سازی در بازی های مختلف، سخت افزار بسیار قدرتمند، صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی بالا، همه قابلیت هایی هستند که یک گیمر حرفه ای به آن احتیاج دارد. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد.

راهنمای خرید

دلیل این امر، تلفظ سخت کلمه شیائومی، برای بسیاری از غیر چینی‌زبانان بود و قطعا تلفظ mi برای همه افراد در سراسر دنیا بسیار ساده است. یکی دیگر از دلایل این امر، آن است که از آنجایی که فروش محصولات شیائومی تنها از طریق وب سایت آن انجام می‌شود بنابراین کاربران باید به سادگی قادر به مراجعه به وب‌سایت باشند. می‌توان گفت دامنه mi.com یکی از دامنه‌های بسیار گران در زمان خود بود که توسط شیائومی خریداری شد. یکی دیگر از زیر مجموعه های شیائومی برند پوکو است که در سال های اخیر توانست توجه بسیاری از افراد را در بازارهای داخلی به خود جلب کند. پوکو X3 پرفروش ترین گوشی پوکو در ایران بود که به محض ورود با بررسی مشخصات فوق العاده و قیمت اقتصادی اش، بسیاری از افراد اقدام به خریداری آن کردند. محصولات شیائومی با ارائه ترکیبی عالی از محصولات شگفت انگیز و قیمت های صادقانه برای لذت بردن از زندگی بهتر از طریق فناوری نوآورانه، محصولات شیائومی در بیش از 90 کشور حضور دارند و همچنین در بسیاری از بازارها جایگاهی پیشرو دارند.

اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحهگوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. طراحی گوشی موبایل شیائومی در ابتدای فعالیت تا حد زیادی تأثیر گرفته از طراحی گوشی های آیفون بود. همین تقلید یا تأثیرپذیری از اپل یکی از دلایلی بود که لقب اپل چین به شیائومی داده شد.

http://1gamer.ir