نقد و بررسی آیفون 14 نگاهی نزدیک به پرچمدار جدید اپل لیون تک

همچنین به نظر می­رسد اپل در سریگوشی ­های آیفون 14خود، امکان زوم دوربین تله فوتو را بیشتر کند. رنگ بعدی مشکی فضایی نام دارد که جایگزین نسخه گرافیتی در نسل قبلی شده است. در این ویدیو همچنین می‌توانیم نگاه دیگری به ویژگی «جزیره پویا» یا Dynamic Island داشته باشیم که جایگزین ناچ شده است. دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو مکس هم برای اولین‌بار به فوکوس خودکار مجهز شده و می‌تواند عکس‌های باکیفیت‌تری ثبت کند.

  • در این بین گوشی‌های آیفون 14 و 14 پلاس قادر خواهند بود با قیمتی ارزان‌تر نسبت به مدل‌های پرو، بخش بزرگ‌تری از بازار را در اختیار بگیرند.
  • به نظر می‌رسد که اپل افزون بر ارسال آیفون به رسانه‌ها برای بررسی، محصول جدید خود را برای ستارگان سرویس تی‌وی پلاس هم فرستاده است.
  • این موضوع را روی آیفون ۱۴ پرو مکس هم مشاهده می‌کنیم و به همین دلیل در بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس تصمیم گرفتیم بیشتر به این قسمت توجه کنیم.
  • این پیشرفت سنسور باعث می‌شود تا ویدیوهایی با کیفیت 8K به ثبت برسد و کیفیت این ویدیوها می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند، ناگفته نماند این ادعا توسط یک تحلیلگر دیگر تایید شده است.
  • بنابراین تراشه جدید، سریع‌تر و قدرتمندتر A16 اپل می‌تواند یکی از دلایلی باشد که شما را به خرید گوشی های آیفون 14 پرو و پرو مکس ترغیب می‌کند.

همین امر باعث می‌شود مدل‌های دارای پسوند Pro امسال گزینه جذاب‌تری محسوب شوند. البته هنوز برخی پیشرفت‌ها در آیفون 14 معمولی اتفاق افتاده که از جمله آنها می‌توان به دوربین اصلی بهبود یافته، دوربین جلوی ارتقا یافته و عمر باتری بیشتر اشاره کرد. تحلیلگر محبوب شرکت اپل یعنی Ming-Chi Kuo اعلام کرد این شرکت قصد دارد دو نسخه استاندارد و پرو را به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز کند.

لیست قیمت بهترین گوشی های آیفون امروز 11 مهر 1401

گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، تایید می‌کنند این شرکت در حال کار روی حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است و توانسته این فناوری را در نسخه‌های آزمایشی گوشی‌های خود تست کند. در بالا به این موضوع اشاره کردیم که اپل توانسته سنسور تشخیص چهره را در زیر صفحه نمایش قرار دهد و اپل علاقه بیشتری به استفاده از این فناوری دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم نسخه پرو iPhone 14 به پنل پشتی نیمه براقی مجهز خواهد شد که از سه دوربین پشتیبانی می‌کند. این سه دوربین مختص نسخه‌های گران قیمت این شرکت است که از آن‌ها برای تصویر برداری در حالت‌های واید، تله فوتو، فوق عرض (اولترا واید) و… استفاده می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت دانش‌بنیان راپکو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی

ممکن است پس از این که فرصتی برای بررسی دقیق‌تر و کامل‌تر گوشی های جدید آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس پیدا کنیم، دیدگاه ما در خصوص این گوشی‌ها تغییر کند. روی کاغذ، iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max وبلاگ 9to5mac.ir پیشرفت‌های بزرگی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده‌اند. علاوه بر مواردی که بالاتر اشاره کردیم، نباید ویژگی‌های جدیدی مثل تشخیص تصادف و اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های اضطراری را از یاد ببریم.

گوشی سامسونگ + دانلود جدیدترین قیمت موبایل امروز (۱۱ مهر)

البته هنوز آزمایش‌های لازم برای تعیین میزان قدرت این گوشی انجام نگرفته است، با این حال آیفون 14 پرو در طول رویداد، در برابر لمس‌ها پاسخ سریعی داشته و در برنامه‌های در دسترس نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است. آیفون 14 پرو در مقایسه با 13 پرو با ابعاد 146.7 در 71.5 در 7.7 میلی متر کمی ضخیم‌تر بوده و در ابعاد 147.5 در 71.5 در 7.85 میلی متر تولید شده است. همچنین این گوشی با وزن 206 گرمی خود حدودا 2 گرم سنگین‌تر از 13 پرو خواهد بود. شرکت سامسونگ که اکنون به یکی از پیشگامان تولید گوشی‌های تاشو تبدیل شده، عصر روز چهارشنبه سرانجام طی مراسم Galaxy Unpacked از دو گوشی… نکته جالبی که در رابطه با دوربین هر دو وجود دارد این است که هیچ یک لنز اختصاصی مایکرو ندارند، ولی با این وجود می‌توانید با آنها جذاب‌ترین عکس‌ها را ثبت کنید.