خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت 17 بهمن دیجی سنتر | 9to5mac Farsi

این شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین حالت ممکن گوشی خود را شارژ کنید و یا در شرایط اضطراری با 5 دقیقه شارژ تا چند ساعت از آن‌ها استفاده کنید. پس در نهایت از نظر فناوری شارژ سریع گوشی‌ های شیائومی جزو بهترین محصولات موجود در بازار و شاید بهترین هستند. شیائومی در سال 2010 با ارائه نسخه سفارشی از اندروید و عنوان یک شرکت نرم افزاری تاسیس شد. MIUI با داشتن مزایا و ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد، توانسته به محبوب‌ترین ROM سفارشی تبدیل شود.

  • گوشی های سری شیائومی 12، جدیدتری پرچم دارهای شیائومی هستند که از بهترین سخت‌افزار و بالاترین کیفیت ساخت بهره می‌برند.
  • اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند.
  • اگه قصد خرید یک گوشی شیائومی دارین و شکل ظاهری اون براتون خیلی اهمیت داره، گوشی Mi 6 Ceramic Edition رو بررسی کنین.

در حقیقت این شرکت موفق شد با رشد چشمگیری بازار کشور مادر یعنی چین رو در اختیار بگیره و بعد با گسترش خودش به بازارهای هند و مالزی، پیشرفتش رو چند برابر کنه. فروشگاه ایسل همون جایی هست که با خیال راحت می‌تونین انواع گوشی شیائومی رو بررسی و خرید کنین. نه تنها مشکلی از بابت اصالت کالا و رجیستری اون‌ها نخواهید داشت، بلکه گارانتی و ضمانت شرکتی هم دریافت می‌کنین. اگه برای خرید گوشی کیفیت بالا، آپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوق‌العاده و قیمت ارزون مد نظرتون هست، حتما مدل‌های مختلف XIAOMI رو بررسی کنین. کاربرهای اندروید هم بعد از این که از گوشی‌های شیائومی و رابط کابری آسون و سریع MIUI استفاده کردن، دیگه نمی‌تونن با رابط‌های کاربری دیگه راحت کار کنن.

دوربین اصلی ردمی 9A یک لنز 13 مگاپیکسلی دارد که عکس های قابل قبولی را می گیرد. امروزه کمپانی شیائومی به درجه ای از پیشرفت خود رسیده به طوری که کمتر کسی است که نام این برند و محصولات آن را نشنیده باشد. این شرکت، جایگاه دوم جهان بعد از سامسونگ را به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند به دست آورده و اکنون به یک کمپانی معروف در سطح جهان تبدیل شده است. علاوه بر این، مهم ترین دلیلی که کاربران را برای خرید محصولات این کشور چینی جلب کرد، قیمت گوشی شیائومی بود که در مقابل قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و به دنبال یک راهنمایی جامع در مورد مدل های این برند هستید تا انتهای این مطلب از گوشی شاپ با ما همراه شوید. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت با ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت یکی از معدود محصولات شیائومی محسوب می شود که تنها در یک رنگ و آن هم مشکی تولید شده است.

Xiaomi Mi 11i 8/256GB Mobile Phone

هر گوشی شیائومی هم با رابط کاربری اختصاصی این کمپانی یعنی MIUI عرضه می‌شه که آخرین نسخه اون MIUI 12 هست. چیپست‌های استفاده شده در گوشی‌های شیائومی ساخت یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی چیپست هست. اگه شما امکانات و قیمت روز گوشی شیائومی رو با بقیه برندها مقایسه کنین، این تفاوت عمیق رو لمس خواهید کرد. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد. البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است.

قیمت گوشی شیائومی با توجه به کیفیت ساخت این گوشی ها کاملا مقرون به صرفه است و همین موضوع باعث بالا بودن تقاضای خرید گوشی شیائومی در بازار شده است. این کمپانی چینی که فعالیت خودش را از سال 2010 آغاز کرده، در سال گذشته به جایگاه 3 تولید کننده برتر موبایل جهان رسید و حتی توانست در مقطعی از سامسونگ پیشی بگیرد و در رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل دنیا بایستد. گوشی های شیائومی رقیبی جدی برای بزرگ ترین برندهای دنیا یعنی اپل و سامسونگ محسوب می شوند. در این بخش با گوشی های شیائومی، بازه قیمت این گوشی ها و نکات مهم برای خریدشان آشنا می شویم.

این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد. موبایل‌های شیائومی در بازار موبایل ایران نیز از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر برند‌ها مانند گوشی سامسونگ وهواوی برخوردار است و می‌توان آن را به عنوان موبایل‌های ارزان و با کیفیت معرفی کرد. گران‌ترین مدل گوشی هوشمند شیائومی حدود قیمت 8 میلیون تومان داشته و ارزان‌تریم مدل آن نیز حدود یک میلیون تومان است. ارزانی و یا گران بودن موبایل‌های شیائومی تاثیری بر روی کیفیت آن نداشته و تنها در ارائه یک سری امکانات از هم متفاوت هستند. بنابراین اگر به دنبال موبایلی ارزان اما با کیفیت می‌گرید بهتر است آن را در مدل‌های مختل موبایل‌های شیائومی جستجو کنید.

گوشی های میان رده شیائومی: سری Redmi

بر اساس آماری که سایت کانالیس منتشر کرده، شیائومی در پایان سه ماهه دوم سال 2021 موفق شد به بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در دنیا تبدیل بشه. برای صفحه نمایش5.5 inch گوشی Redmi Note 4X و برای داشتن صفحه‌نمایش بزرگ‌تر گوشی‌های جدیدتر شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. در حال حاضر نسخه 12 این رابط کاربری عرضه شده و با امکانات مختلفی که داره، تونسته تجربه کاربرها در رابطه با استفاده از گوشی شیائومی رو لذت‌بخش کنه.

پس به طور کلی اگر بهترین دوربین‌های موجود را نیاز دارید قطعا شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید. گوشی‌های مدل ردمی، با توجه به کیفیت، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت موبایل در بازار رو به خودشون اختصاص می‌دن.

لیست قیمت گوشی های شیائومی، به صورت پیوسته به روز می‌شود تا کاربران بتوانند در گوشی موردنظر خود را با بهترین قیمت در بهترین زمان خریداری کنند. در تب قیمت موبایل شیائومی موردنظر خود علاوه بر لیست فروشگاه‌ های عرضه‌کننده، نمودار تغییرات قیمت نیز در دسترس قرار دارد. ۲۰۲۰ اعلام استقلال کند.در سال ۲۰۱۸ وقتی خرید مجله خبری محصولات اپل به یکی از گزینه‌ی جدی کاربران تبدیل شد، برند چینی تصمیم گرفت با زیربرند بلک شارک پا به عرصه‌ی گوشی‌های گیمینگ بگذارد.

شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد. برندهای معتبر در صنعت موبایل سالانه تنها از چند نوع گوشی‌های طراحی‌شده خود را نمایی می‌کنند اما شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات خود را هرسال وارد بازار می‌کند که دارای مدل‌های گوناگون و باقیمت مناسب است. امروزه پنج سری گوشی با برند شیائومی تولید و طراحی می‌شود که البته که تنها برخی از این مدل‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند. شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد.

http://1gamer.ir